مشهد/

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: برگزاری12 نمایشگاه قرآن وعترت در مرکز 12 استان کشور

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ، 12 نمایشگاه قرآن در مرکز 12 استان برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام و المسلمین حشمتی دیشب در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در تالار نور مشهد مقدس افزود: نمایشگاه های قرآن ، تجلی معارف و پیام های قرآنی در جامعه هستند که با برگزاری آن افزون بر ایجاد زمینه آشنایی مردم با توانمندی های فعالان قرآنی ، موجب افزایش سطح آگاهی به معارف گهربار قرآن در جامعه می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن در مشهد افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در این شهر مذهبی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم می کند و این نمایشگاه همه ساله بعد از تهران ، بزرگترین نمایشگاه بین المللی قرآن به شمار می رود.
استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم معرفی اقدامات ارزنده رهبر معظم انقلاب را قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد در زمینه ترویج فرهنگ و معارف قرآنی به آحاد مردم خواستار شد.
در حاشیه این مراسم از جلد نخست کتاب فرهنگ جامع خادمان و قهرمانان قرآن و عترت مشهد به کوشش نعمت الله فیروزی رونمایی شد.
این کتاب شامل بخش های مختلف یادی از بزرگان ، قاریان ، حافظان ، پژوهشگران و محققان ، تدبر و آموزش ، تبلیغ و ترویج ، تفسیر و مفسران ، کودک و نوجوان و موسسات و مراکز قرآنی است.
نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور شرکت کنندگان داخلی و 21 کشور خارجی در بیش از 30 بخش و 700 غرفه و 20 هزار مترمربع وسعت تا 27 ماه مبارک رمضان برابر با سوم مرداد از ساعت 17 تا 24 در محل نمایشگاه بین المللی این شهر برای بازدید علاقه مندان دایر است.
در مدت برگزاری این نمایشگاه از 11 عنوان محصولات ، نشریات و کتب قرآنی رونمایی می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نمایشگاه ، قرآن ، عترت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.