آنتی وار :

مالیات شهروندان آمریکایی برای انجام جنایات جنگی "اسرائیل" در غزه هزینه می‌شود

بمباران خانه ها ،‌ خیابانها ،‌مدارس و بیمارستانها در نوار غزه توسط ارتش اسرائیل و با حمایت های همیشگی و فراوان دولت آمریکا از این رژیم انجام می گیرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آنتی وار ؛‌ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "ایدا آده " نویسنده ساکن کلرادوی آمریکا نوشت : بمباران منظم خانه های 1/8 میلیون فلسطینی در نوار غزه از زمی , هوا و دریا توسط جنگنده های اسرائیلی بو به همان بهانه همیشگی انجام می گیرد : "تروریست" های حماس حق موجودیت رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسند . مورد اختصاصی این دوره از حمله ها ربوده شدن سه نوجوان صهیونیست و قتل آنها بود . 

حماس بطور علنی اعلام کرد که مسئولیت قتل سه نوجوان اسرائیلی را بر عهده نمی گیرد و این سخن نیز قابل استناد و اعتبار است . چرا که این گروه شبه نظامی فعالیت های خود را در سطح همکاری با فتح نگه داشته و برای تداوم مذاکرات آشتی با " محمود عباس " از هرگونه اقدامی برای به مخاطره انداختن این رابطه جلوگیری خواهد کرد . 

بمباران غزه به دلایل مختلفی برای اسرائیل مفید است : موجب توقف گفتگوهای صلح میان گروه های فلسطینی می شود , موجب پایان تمرکز ها و تاکیدات بین المللی بر شکست مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین به رهبری آمریکا شده و زمینه را برای گسترش و ساخت شهرک سازی های غیرقانونی تل آویو در بلوک غرب می شود , این ترس را در فلسطینیان ایجاد می کند که درصورت تحریک تل آویو برای جنگ چه تبعاتی را متحمل خواهند شد , در نهایت نیز موجب اتحاد داخلی صهیونیست های پراکنده و ناراضی ساکن سرزمین های اشغالی می شود . 

در ادامه این مقاله آمده است : پس از ربوده شدن سه نوجوان اسرائیلی و قتل آنها نتانیاهو اعلام کرد که عاملین این حادثه " حیواناتی انسان نما " بوده و تل آویو انتقام این کار را خواهد گرفت . موشه فگلین , معاون ریاست کنست اعلام کرد برق تمامی بیمارستان های غزه قطع گردد . این نخستین بار نیست که سیاستمداران اسرائیلی از جنایات جنگی ارتش این رژیم قاطعانه حمایت می کنند . 

تل آویو توسط اسرائیلی ها مانند شهری سکولار تشکیل شده از یهودیان و اعراب مدیریت می شود . این مرکز توسط "آیلت شیکتد"  یکی از نمایندگان کنست ایجاد گردید ؛ فردی که از طرح " کشتار مادران فلسطینی " به این دلیل که موجب تولد " مارهای کوچک " ( نوزادان فلسطینی ) می شوند , حمایت کرده است . این طرح در یکی از شبکه های اجتماعی پربازدید به اشتراک گذاشته شد و این فرصت را برای صهیونیست ها ایجاد کرد تا با استقابل از آن بار دیگر توهمات ذهنی خود را برای آدمکشی به جهانیان اثبات کنند . 

تصویر دیگری که در "فیس بوک " ب اشتراک گذاشته شد و توسط هزاران صهیونیست پسندیده شد تصویر دو دختر اسرائیلی بود که بنری در دست داشتند با این نوشته که : نفرت از اعراب نژادپرستی نیست بلکه ارزش های ماست ! " همین دختران در سالهای آینده به افسران ارتش اسرائیل تبدیل می شوند که تلاش می کنند با قتل , کشتار و بازداشت شهروندان فلسطینی ارزشهای خود را حفظ کنند . 

آنتی وار افزود : از میان هزاران خاخام یهودی, "خاخام نوام پرل" دبیرکل یکی از موسسات بین الملل اسرائیل تنها کسی بود که اظهار داشت " نیروهای دفاعی اسرائیل نه ارتش دفاعی بلکه نظامیان انتقام گیرنده هستند . شخصیت های رسانه ای اسرائیل بلافاصله خواستار قتل وی شدند . مجرمان در تل آویو بازداشت نمی شوند بلکه مستقیما به قتل می رسند . 

بنابراین امروز هیچکس نمی تواند اظهار شگفتی کند وقتی این خبر را می شنود که شهروندان یهودی در سرزمین های اشغالی گروه هایی برای ارعاب , تهدید , تخریب منازل و اموال و ضرب و شتم فلسطینیان تشکیل داده اند .

حداقل یک کودک فلسطینی بطور ماهانه ربوده شده و دهها مورد از تلاش برای آدم ربایی و کودک ربایی در نزدیک مناطق سکونت فلسطینیان گزارش می شود . چندصد فلسطینی سالانه بدون برگزاری دادگاه و محاکمه متهم شناخته شده و زندانی می شوند . 

محمدابوخیر , نوجوان 16 ساله فلسطینی تنها یکی از مواردی است که مهر صحه بر جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی می گذارد . وی زمانی که به تنهایی در خیابانی در حال عبور بود با گروهی از یهودیان مواجه شد که با ریختن نفت سفید بر سرش , او را زنده زنده سوزاندند . 

از روز سه شنبه تاکنون حداقل 192 شهروند فلسطینی بر اثر بمباران های اسرائیل در غزه به شهادت رسیده اند خانه ها , مدارس , بیمارستان ها و مساجد بطور مستقیم مورد حمله قرار می گیرند و تل آویو ادعا می کند که این اماکن بعنوان مراکز نظامی مورد استفاده قرار گرفته اند . اینجاست که اوج جنایات اسرائیلی بیش از پیش نمایان می شود . 

نکته روشن اینکه اسرائیل اصلی ترین دریافت کننده کمک های نظامی آمریکاست . در حقیقت تمامی این جنایات و تبعیضات علیه مردم بی گناه فلسطین با پولی که مالیات دهندگان آمریکا به دولت پرداخت می کنند ،‌تامین می گردد . 


انتهای پیام /
برچسب ها: اسرائیل ، آمریکا ، غزه ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار