اذعان رسانه‌های صهيونيستی: 144 سرباز اسرائيلی تحت درمان هستند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کردند 144 سرباز اسرائیلی همچنان در بیمارستانهای اسرائیل تحت درمان هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کردند 144 سرباز اسرائیلی همچنان در بیمارستانهای اسرائیل تحت درمان هستند.

 رادیو اسرائیل پیش از ظهر چهارشنبه اعلام کرد 133 سرباز همچنان در بیمارستان‌ها که دچار جراحات مختلفی هستند درمان می‌شوند و حال شماری از آنان وخیم است.

خبرنگار روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ اسرائیل نیز از مقابل بیمارستان برزیلای در  عسقلان گفت هفت سرباز زخمی به تازگی در بیمارستان بستری شده اند و کار انتقال زخمی‌ها از پنج روز پیش تاکنون تقریبا هر روز ادامه دارد.

رادیو اسرائیل نیز افزود چهار نفر از زخمی‌ها نیز که دچار جراحتهای متوسط بودند به بیمارستان شیبا در تل آویو منتقل شده‌اند.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز پیش از ظهر امروز گفت دو افسر زرهی در درگیریهای دیروز در نوار غزه کشته شدند که تعداد کشته های ارتش از ابتدای حمله زمینی به 29 سرباز و افسر رسیده است.

یدیعوت آحارونوت نوشت سروان دمیتری لویتس فرمانده گروهان چهارم و بیست و شش ساله و ساکن قدس در حمله تک تیراندازان کشته شد. افسر دومی به نام سروان  "نتان کوهین" فرمانده  دسته بود.

همچنین دیروز 20 سرباز و افسر زخمی شدند که حال سه نفر از آنان وخیم است. تعداد زخمی‌های ارتش از ابتدای نبرد زمینی به بیش از 200 سرباز و افسر رسیده است اما بیش از نیمی از آنان در حال درمان هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار