گردانهاي قسام :

131 نظامی صهيونيست از آغاز حمله زمينی به هلاکت رسيده‌اند/ اذعان به هلاکت 5 نظامی صهیونیست دیگر

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان شاخه نظامی این جنبش توانسته اند 131 نظامی صهیونیست را در درگیریهای مستقیم در نوار غزه به هلاکت برسانند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی امروز به هلاکت پنج نظامی دیگر این رژیم در شرق نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه اینترنتی گردانهای شهید عز الدین قسام بیانیه شاخه نظامی حماس را در این خصوص منتشر کرد.

گردانهای شهید عز الدین قسام در بیانیه خود اعلام کرده است : رزمندگان این گردانها از آغاز جنگ زمینی تاکنون 131 افسر و نظامی صهیونیست را در درگیریهای مستقیم به هلاکت رسانده اند و این رقم آن دسته از نظامیان صهیونیست را که بر اثر منفجر کردن خودروهای زرهی و تانکهای ارتش صهیونیستی کشته می شوند و رژیم صهیونیستی خبرهای آن را منتشر نمی کند شامل نمی شود.

گردانهای شهید عز الدین قسام تصریح کرد صدها نظامی دیگر ارتش صهیونیستی زخمی شده اند که حال شماری زیادی از آنها وخیم است.

شاخه نظامی حماس در بیانیه خود افزود دیروز 146 موشک و راکت و خمپاره به مواضع و مناطق صهیونیست نشین شلیک کرده که یک فروند از موشکها به تل آویو اصابت کرده است و شماری از صهیونیستها نیز در موشکباران کریات گات و اشکول صدمه دیده اند و حال برخی از آنان وخیم است.

گردانهای شهید عز الدین قسام افزود دیروز دهها راکت به مکانهای استقرار نیروهای ارتش صهیونیستی در ورودیهای غزه شلیک کرده که به تلفات قطعی منجر شده است اما ارتش صهیونیستی به زخمی شدن 10 نظامی اذعان و اعلام کرده حال سه نفر از آنان وخیم است .

گردانهای قسام در ادامه این بیانیه به تشریح جزیی تعداد موشکهای شلیک شده و مناطقی که اصابت کرده پرداخته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار