رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از ایجاد کلینیک پیشگیری از خشم در کرج خبر داد و گفت: این مهم به زودی در این کلانشهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سعید فیروزگاه ظهر امروز در نشست مشترک کمیسیون فرهنگی پارلمان شهری کرج اظهار کرد: کنترل خشم یکی از مهمترین مسائلی است که باید در بین مردم آموزش داده شود.

وی خشم و عصبانیت را عاملی مهم در بسیاری از اتفاقات ناگوار عنوان کرد و افزود: با کنترل خشم می‌توانیم از بروز بسیاری از حوادث ناگوار جلوگیری کنیم.

این مسئول با تأکید بر این که احساس خشم و خشونت یکی از عوامل اصلی طلاق، کودک آزاری، قتل، نزاع‌های خیابانی و تضادهای شخصیتی است،‌ تأکید کرد: راه‌های پیشگیری و جلوگیری از خشم باید بیش از گذشته در بین مردم ترویج داده شود.

وی با اشاره به این که امروز مشکلات و دغدغه‌های بسیاری گریبان‌گیر مردم است گفت: ایجاد فضایی شاد و آرام در بین اعضای خانواده می تواند تأثیرات بسیاری را در کنترل آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

فیروزگاه ادامه داد: فقدان هویت فرهنگی و نبود سبک زندگی شهرنشینی مختص کلانشهر کرج موجب آسیب پذیری شهروندان در برابر شبیخون فرهنگی غربی‌ها شده و نیازمند بررسی ریشه‌ای مشکلات و پیچیدن نسخه‌های مناسب و بومی برای علاج آنها هستیم.

*به کارگیری نخبگان در سازندگی کرج

این عضو شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این که کرج دارای ظرفیت‌های بسیاری در حورزه فرهنگی است گفت: برای این که بتوانیم هویت بخشی به کرج را انجام دهیم باید از ظرفیت‌های موجود در این کلانشهر استفاده کرده و از پتانسیل‌های نخبگان نیز در این مسیر استفاده شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرج ، خشم ، عصبانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.