فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: مأموران انتظامی کلانتری 1 مهر ویلا با تلاش و هوشیاری موفق به دستگیری 2نفر سارق به عنف شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سید حسین سیدحقیقی در تشریح این خبر افزود: اوایل مرداد ماه امسال مأموران انتظامی کلانتری 17مهر ویلا در حین گشت زنی در میدان مادر به یک دستگاه موتور سیکلت با دو سرنشین که مجهز به قمه و نیمچه قمه بودند، مشکوک شده و به آنان دستور ایست دادند که آنان توجهی نکرده و متواری شدند و پس از تعقیب و گریزهای صورت گرفته یکی از آنان از موتور سیکلت سقوط کرد و توسط مأموران دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: پس از انتقال متهم دستگیر شده به مقر پلیس، ماموران با استفاده از اعترافات متهم و اقدامات اطلاعاتی متهم بعدی نیز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

به گفته حقیقی، در بازرسی از متهمین 3عدد گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد و متهمان در بازجویی‌های مأموران اعتراف کردند: ما با استفاده از موتور سیکلت در کوچه‌ها و خیابان‌ها پرسه زده و وجه نقد و اموال همراه شهروندان را با تهدید قمه به زور و تهدید از آن‌ها گرفته و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: سارقان به عنف در ادامه پرده از راز جناتی هولناک برداشتند و معترف شدند در 2هفته متوالی 2دختر جوان را به صورت جداگانه خفت کرده و به زور به باغی در محمد شهر برده و  آنان را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

وی افزود: در ادامه پیگیر‌ها تعدادی از مالباختگان که متهمان اموال آنان را مورد سرقت به عنف قرار داده بودند شناسایی و جهت پیگیری شکایات به کلانتری دعوت شدند.

گفتنی است، متهمان در مناطق ماهدشت، محمد شهر،شهر کرج اقدام به زورگیری‌ می‌نمودند و در مجموع به 5فقره خفت گیری اعتراف کردند. پرونده جهت پیگیری‌های لازم در اختیار پلیس‌ آگاهی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
قوانین حکومت اسلامی در قران کریم هست و حکومت ما هم حکومت اسلامی است جمهوری اسلامی در دنیا فقط در ایران می باشد ولی متاسفانه اجرای نمشود
-
جواد
۱۸:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
از بس حیا رفته،،،،،،،،،،،
-
محمد141
۲۳:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
قانون تو ایران خیلی ضعیفه برای همین فسادبیدادمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
مامان نازدار
۱۷:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
مسئولین باید اینگونه افراد ا اعدام کنند تا دیگران این راه کج را نروند...............................به امید اینکه خبر اعدام این دو نفر را در این سایت ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
mostafa
۱۱:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
امیدواریم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۱۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
سلام. حکومت ما اگر قوانین اسلام را اجرا کنند مسائل حل میشود مانند عربستان .ولی متاسفانه روابط ها مانع ایجاد کرده است و تا زمانیکه روابط حاکم باشد همین اش است و همین کاسه قربان شما گلم . لطفا به نمایش بگذارید