حجت‌الاسلام قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزودن روغن پالم به شیر عناوین مجرمانه و متقلبانه دارد/ ضرورت تعقیب کیفری متخلفان

معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب دیوان گفت: افزودن روغن پالم به لبنیات، عناوین مجرمانه و متقلبانه متعددی دارد که غش در معاملات و تقلب تنها یکی از آنها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین "موسی قربانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  ضمن انتقاد شدید از افزودن روغن پالم به شیر و تولید لبنیات پر چرب از این طریق اظهار داشت: استفاده از افزودنی‌هایی که سلامت مردم جامعه را تهدید می‌کند تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بیشتر در این زمینه، وزارت بهداشت هر چه سریعتر اسامی متخلفین را اعلام کند.

وی ادامه داد: افزودن روغن پالم به لبنیات عناوین مجرمانه و متقلبانه متعددی دارد که غش در معاملات وتقلب تنها یکی از آنها است، از طرفی این اقدام حقوق شهروندی مردم را تضییع کرده است.

معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب دیوان در پایان خاطرنشان کرد: اقدام مجرمانه مذکور مطابق قانون مواد خوراکی و آشامیدنی و بحث ضرر به سلامت جامعه قابل تعقیب کیفری و پیگرد قانونی است.

گفتنی است؛ بررسی وضعیت تولیدات لبنیات پرچرب توسط صنایع لبنی و استفاده از روغن پالم در این تولیدات در دستور کار این هفته کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار