رضا جعفری:

ورود غیر ورزشی‌ها به باشگاه عامل قطع همکاریم بود/ مدیریت رضوانی همانند دوران بازیگریش حرفه‌ای است

مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز امیدیه طی تصمیمی ناگهانی با "رضا جعفری" مربی کهنه‌کار تیم واترپلوی خود قطع همکاری کردند.

رضا جعفری سرمربی اسبق تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: ورود یکسری افراد غیر ورزشی در باشگاه فرهنگی ورزشی نفت امیدیه باعث شد تا کار من با این مجموعه امسال به جدایی بکشد.

وی تصریح کرد: این دسته افراد غیرورزشی برای تغییر تفکر و تصمیم مسئولان باشگاه به منظور همکاری با من در سال جاری جولان دادند و با دخالت‌های خود مانع از ادامه همکاری من با این مجموعه شدند. البته این مسأله نه تنها در واترپلو بلکه در دیگر رشته‌های زیرمجموعه هم تاثیرگذار بود.

سرمربی اسبق تیم واترپلو نفت و گاز امیدیه در ادامه خاطرنشان کرد: افراد غیرورزشی با تصمیمات اشتباه خود ضربه بدی به واترپلو امیدیه می‌زنند، من هیچ نظر خاصی در مورد جایگزینان خود نمی‌دهم. آن‌ها مورد تایید فدراسیون هستند من با شخص مربیان انتخاب شده باشگاه نفت و گاز امیدیه هیچ مشکلی ندارم آن‌ها جزو مربیان خوب و با تجربه واترپلو ایران هستند.

جعفری یادآور شد: ورزش باشگاهی ما متاسفانه حرفه‌ای نیست، بازیکنان و اعضای کادر فنی و مسئولان فدراسیون خوب کار می‌کنند اما در برخی موارد شاهدیم که مدیریت در مجموعه برخی باشگاه‌ها مشکل‌دار است.

وی افزود: به هیچ عنوان قطع همکاری من با مجموعه ربطی به مسائل مالی و مبلغ عقد قرارداد ندارد. افراد غیر ورزشی متصل به مدیرعامل منطقه باعث شدند که  برخی مشکلات بوجود بیاید.

سرمربی اسبق تیم واتر پلو نفت و گاز امیدیه در ادامه یادآور شد: مسئولان مجموعه برخی آیتم ها را برای قطع همکاری با من بیان کردند از جمله سازندگی و جوانگرایی در صورتی که آنها باید بدانند اصلا سازندگی ربطی به لیگ برتر ندارد چون کارهای پایه باید در بخش استعدادیابی و کانون ها صورت بگیرد.

جعفری گفت: شاید می‌توانستم با شرایط جدید مسئولان باشگاه نفت و گاز امیدیه کنار بیایم و کارم را با آنها ادامه دهم ولی باید بسیاری از اعتقاداتم را زیر پا می‌گذاشتم به همین خاطر ترجیح دادم که نباشم پایدار بودن به یکسری مسائل در ورزش برای من  اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی در خاتمه به فعالیت حرفه‌ای محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اشاره کرد و گفت: وی تا کنون با نوع اجرای برنامه‌هایش نشان داده همانطور که در دوران بازیگری اش در واترپلو و رشد آن تاثیرگذار بود در زمان ریاستش هم اقدامات موثر و گام های بلندی را در راستای رشد و توسعه رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو به خصوص واترپلو انجام داده است . امیدوارم وی بتواند در طول مدت حضورش در این فدراسیون به عنوان رییس با کمک دیگر عوامل خود حرکت های خوب و سازنده دیگری را هم انجام دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: غیرورزشی ها ، نفت ، جعفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار