ساری/

برتری بازیکنان خونه‌به‌خونه مقابل پرسپولیس

برتری بازیکنان خونه‌به‌خونه مقابل پرسپولیس

اکبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران برای انجام دو دیدار تدارکاتی و دوستانه مقابل دو تیم بزرگ پایتخت در تهران حضور دارد که در بازی نخست برابر پرسپولیس برنده میدان شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی یک هفته‌ای و مسابقه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران تصریح کرد: این اردو به منظور آمادگی بیشتر بازیکنان برای حضور در لیگ انجام می‌شود.

سرپرست خونه‌به‌خونه مازندران درباره برتری خونه‌به‌خونه مازندران مقابل پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان خونه‌به‌خونه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر موفق شد تیم مدعی و پرستاره پرسپولیس تهران را دو بر یک شکست دهند.

اکبری افزود: در بازی دیروز علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران به خاطر بازی سنگین مقابل ذوب‌آهن در ترکیب تیمش از بازیکنان اصلی و جوان بهره می‌برد که در نهایت منجر به برتری ما شد.

وی از برگزاری دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال تهران خبر داد و تصریح کرد: بازیکنان خونه‌به‌خونه مازندران در دومین بازی دوستانه‌شان در تهران روز چهارشنبه بیست و نهم مردادنیز در کمپ ناصر حجاری به مصاف استقلال می‌روند.

سرپرست خونه‌به‌خونه مازندران هدف از برگزاری اردوی و بازی تدارکاتی در تهران را به درخواست سرمربی و مدیریت باشگاه گفت: دو بازی دوستانه بازیکنان خونه‌به‌خونه مقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال می‌تواند نقش بسزایی برای موفقیت تیم در لیگ داشته باشد.

اکبری افزود:محمد نجفی در دقایق 65 و 80 زننده هر دو گل خونه‌به‌خونه مازندران مقابل پرسپولیس تهران بود و تک گل پرسپولیس تهران را میثم حسینی در دقیقه 50 به ثمر رساند.

تیم خونه‌به‌خونه مازندران به همراه صنعت ساری، شهرداری جویبار و پرسپولیس شمال به عنوان چهار نماینده مازندران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.ش
برچسب ها: برتری ، بازیکن ، مقابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.