ترک‌همدانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا

یکی از وکلای شاکی از رئیس سازمان غذا و دارو به دلیل استفاده از روغن پالم در محصولات لبنی، از احضار رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد به دادسرا خبر داد.

"مصطفی ترک‌همدانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شکایت از رؤسای سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد، اظهارداشت: رؤسای سازمان غذا و دارو و استاندارد برای پاسخگویی  به دادسرا احضار شدند.
    
وی ادامه داد: دستگاه قضا در پیگیری و توجه به موضوع سلامت مردم و جامعه بسیار جدی وارد عمل شده است، به نحوی که بازپرس پرونده دستور احضار رئیس سازمان رئیس سازمان غذا و دارو و رئیس سابق موسسه استاندارد را به منظور پاسخگویی صادر کرده است.   
 
گفتنی است؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که سخنگوی رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرده که به هیچ وجه اسامی متخلفین را اعلام نمی‌کند، در حالی که بر اساس مواد یک، سه، چهار و پنج قانون مواد خوراکی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی مصوب 22 تیر ماه سال 1346 و همچنین ماده 35 قانون تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی تکلیف قانونی دارند که اسامی شرکت‌های متخلف را و یا کسانی که مواد غذایی مسمو را تولید کرده‌اند به اطلاع عموم برسانند.

لازم به ذکر است؛ وزیر دادگستری در حاشیه ختم پدر ناصر سراج که یک‌شنبه 26 مرداد ماه در مسجد ارگ برگزار شد، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده محصولات و لبنیاتی که از آن از روغن پالم استفاده می‌شود، گفت: دولت این موارد را پیگیری می‌کند به طوری که مورد به مورد از طریق وزارت بهداشت پیگیری شده و متخلفان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار