در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام شد

دیدار 60 مشهدی مقیم آمریکا و اروپا با رئیس جمهور / گفتگوهای اقتصادی و رفع مشکلات ایرانیان خارج از کشور محور دیدار

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: 60 ایرانی از اهالی خراسان رضوی که هم اکنون مقیم کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس، اروپا، آمریکا و آسیای میانه هستند فردا با رئیس جمهور دیدار می کنند.

"سیدجواد قوام شهیدی" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره دیدار خراسانیان مقیم خارج از کشور با رئیس‌جمهوری کشورمان اظهار داشت: زمینه حضور ایرانیان خارج از کشور در هر استانی برای دیدار با رئیس‌جمهوری در سفرهای استانی مهیا می‌شود.
 
وی افزود: چنین دیدارهایی به منظور مشارکت در توسعه استان در عرصه‌های مختلف فناوری، علمی، اقتصادی و خدماتی است تا در تمامی این عرصه‌ها از نیروها و ظرفیت ایرانیان خارج از کشور به منظور توسعه استان استفاده شود.  
 
دبیر شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ادامه داد: تاکنون تجارب موفقیت‌آمیزی از این دیدارها برای فعالان اقتصادی ایران در داخل استان و خارج از کشور به دست آمده تا از این طریق بتوانند در دیدار با رئیس قوه مجریه همکاری‌ها و مشارکت‌های لازم را ساماندهی کنند.  
 
شهیدی با اشاره به محورهای مهم دیدار خراسانی‌های مقیم خارج از کشور با رئیس‌جمهوری گفت: طرح‌ها، پروژه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در این دیدار معرفی و همچنین هموطنان مقیم خارج از کشور دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات خود را درباره چگونگی مشارکت در طرح‌های توسعه استان مطرح می‌کنند.
 
وی درباره تعداد دعوت‌شدگان ایرانیان از خارج کشور با رئیس‌جمهوری تصریح کرد: تعداد افراد حاضر در این دیدار حداقل 60 نفر از کشورهای مختلف حوزه خلیج فارس، اروپا، آمریکا و آسیای میانه خواهد بود.

شهیدی بیان داشت: دیدار مذکور فردا دوشنبه ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار