دبیر اجرایی کنگره بین‌الملی تغذیه خبر داد

حضور بیش از 20 نفر از متخصصان برجسته رشته تغذیه دنیا در کنگره تغذیه

رز‌از از حضور برجسته‌ترین اساتید بین‌الملل حوزه‌های مختلف رشته تغذیه در کنگره بین‌المللی تغذیه خبر داد.

جلال‌الدین میرزای ‌رزاز دبیر اجرایی کنگره تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این کنگره به عنوان مهمترین همایش دو سالانه جامعه تغذیه در این دوره محسوب می‌شود، که انتظار می‌رود بیش از دو هزار متخصص و کارشناس تغذیه، سلامت و پزشکی در این کنگره شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه حدود 20 نفر از برجسته‌ترین اساتید بین‌الملل حوزه‌های مختلف رشته تغذیه از دانشگاه‌های برتر کشور در این کنگره به عنوان عضو کمیته راهبردی، سخنرانی و شرکت خواهند داشت، افزود: محورهای این کنگره شامل تغذیه بالینی و رژیم درمانی، پیشرفت‌های حوزه علوم و سیاستگذاری تغذیه، علوم و منابع غذایی و ژنو‌میکس تغذیه ای است. 
 
وی ادامه داد: در این همایش کارگاههایی با عناوین شاخص‌هایت اصلی در تغذیه و سلامت کودکان، مدیریت سوء تغذیه متوسط و شدید، حمایت تغذیه‌ای در بخش مراقبت‌های ویژه، مدیریت وزن در ورزشکاران، ارزیابی ترکیب‌ بدن، تفسیر نتایج تست‌های آزمایشگاهی، مدیریت چاقی بزرگسالان و کودکان، تغذیه بالینی در دیابت، مدیریت ایمنی غذا، ارزیابی مخاطرات رژیم غذایی و الگو‌های غذایی برپا می‌گردد. 

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود تا 15 مهرماه فرصت ارسال دارند همچنین آخرین مهلت ثبت نام آنلاین و پرداخت غیر حضوری 5 آذر ماه است. 
 
شایان ذکر است این کنگره 9 تا 12 آذر ماه در مرکز همایش پژوهشکده نیرو برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن22073165 تماس بگیرند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار