اصفهان؛

اگرچه جنگ تمام شده ولي دفاع همچنان ادامه دارد

استاندار اصفهان گفت : اگرچه جنگ تمام شده ولي دفاع و جهاد در راه ارزش ها همچنان باقي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در گردهمايي سراسري فرماندهان دفاع مقدس (همايش قافله خورشيد) در شهر درچه، اظهار داشت: دلاوران عرصه دفاع و جهاد در دوران دفاع مقدس، شايسته ترين جمع براي پرچم داري و خط شكني در عرصه دفاع از ارزش ها هستند.

استاندار اصفهان افزود: بزرگترين نعمت خدا براي نسل ما اين بود كه زماني آفريده شديم كه بتوانيم در راه آرمان هاي بزرگ اسلامي جهاد و تلاش نموده و نه تنها اميدوار، بلكه مطمئن به موفقيت باشيم.

وي تصريح كرد: در روزگاري مؤمنان صادقي آرزو مي كردند بتوانند در راه خدا دفاع كنند، ولي نمي توانستند و راه ها و فضا با ابرهاي ظلماني سلطنت و طاغوت بسته شده بود.

زرگرپور ادامه داد: در آن دوران هر گونه سرمايه گذاري فكري، علمي، جسمي و روحي در راه آرمان هاي اسلامي ناممكن بود.

وي افزود: امروز راه‌ها به روي فرزندان اين دوران باز و فضا گشوده شده است؛ آينده اميدبخش و امكان براي دفاع از ارزشهاي مظلوم الهي و اسلامي، در دسترس ما است.

استاندار اصفهان تأكيد كرد: بايد اين نعمت بزرگ الهي را قدر بدانيم و هر لحظه از عمر اين دوران را، معادل سال ها عمر به بطالت گذشته‌ي بخشي از انسان هاي غافل در همه‌ي زمان ها به حساب آوريم.

وي با بيان اينكه امروز بار امانتي كه بر دوش ملت ايران است، از هميشه تاريخ سنگين تر است،‌ اظهار داشت: امروز چشم جهاني به ما مي نگرد.

رسول زرگرپور تأكيد كرد: اگرچه جنگ تمام شده ولي دفاع و جهاد در راه ارزش ها همچنان باقي است و دلاوران عرصه دفاع و جهاد، شايسته ترين جمع براي پرچم داري و خط شكني در عرصه دفاع از ارزش ها هستند.

وي خاطر نشان ساخت: آنچه ولي امر مسلمين طي سال هاي اخير بر آن تأكيد دارند، هر كدام ميدان نبردي است كه مجاهدان راستين بايد همچون گذشته فرماندهي اين جبهه عظيم را عهده دار شوند.

مدير ارشد استان ادامه داد: جبهه‌ي اقتصاد مقاومتي و جبهه‌ي فرهنگ دو عرصه خطيري است كه بايد با مديريت و فرماندهي جهادي در هر پست و مسئوليتي، عزم ملي را براي نبرد و پيروزي مقتدرانه در آن بسيج نماييم.

وي تصريح كرد: اقتصاد مقامتي، اقتصادي است متكي بر مردم كه با تكانه هاي جهاني، سياست هاي امريكايي و غير امريكايي و تحريكات جهاني، زيرورو نمي شود.

زرگرپور افزود: اقتصاد مقاومتي به معناي مقاوم سازي پايه هاي اقتصاد است و بايد همه مسئولين، آحاد مردم، كساني كه مهارت دارند،‌صاحبان سرمايه و صاحب نظران، اين عرصه را نيز همانند فاو، خيبر، مجنون و شلمچه تا رسيدن به فتح و پيروزي فرماندهي نمايند.

وي عنوان نمود: جبهه‌ي فرهنگ نيز سال هاست مورد هجوم و شبيخون فرهنگي دشمن قرار گرفته و از اقتصاد بسيار مهم‌تر است.

استاندار اصفهان تأكيد كرد: فرهنگ به فرموده مقام معظم رهبري (مدظله العالي)،‌ مانند هوايي است كه تنفس مي كنيم و اگر تميز يا كثيف باشد، شما ناچار به تنفس آن هستيد.

وي ادامه داد: فرهنگ يك كشور زيربنا و اساس ديگر اقدامات و فعاليت هاست، به عنوان مثال اگر بخواهيم در حوزه اقتصاد مقاومتي از توليد داخلي حمايت كنيم، بايد فرهنگ مصرف توليد داخلي در ذهن مردم نهادينه شود.

زرگرپور افزود: آنچه كشور در حال حاضر به ان نيازمند است، احياي خلق و خوي دوران جهاد و دفاع و حماسه است و انتشار شميم اين عطر روح افزا در فضاي جامعه، اكسير حل مشكلات اقتصادي، اجتماعي و حتي سياسي كشور است.

وي در پايان تصريح كرد: يقين دارم كه با ورود مجاهدانه يادگاران دفاع مقدس با دركي كه از فضاي ايثارگري، ‌مجاهدت، دنياگريزي و از خود گذشتگي دارند، به عرصه هاي مختلف،‌شاهد اعتلاي روزافزون ايران اسلامي در همه ميادين خواهيم بود.



انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، جنگ ، تمام ، شده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.