سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

الگوی بسیج در عراق،‌ لبنان، فلسطین و سوریه/ مبارزه تن به تن نقطه ضعف آمریکا و صهیونیست‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دوره‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر چه دوست داشتند انجام می‌دادند، گذشته است.

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران،  درباره پیروزی ارتش سوریه در "عدرا البلد" و پیروزی‌های ارتش عراق در "ضلوعیه" اظهار داشت: مردم منطقه اعتماد به نفس خود را پیدا کردند و دوره‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر چه دوست داشتند انجام می‌دادند، گذشته است.
 
وی با اشاره به این که دوره نظامی‌گری آمریکا درمنطقه پایان یافته تصریح کرد: امروزه استکبار به دنبال جنگ رسانه‌ای و  تهاجم فرهنگی است و اهداف خود را از این طریق دنبال می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: الگوی بسیج در عراق،‌ لبنان، فلسطین و سوریه شکل گرفته و مبارزه تن به تن انجام می‌شود که این نقطه ضعف آمریکا و صهیونیست‌ها است.
 
وی درباره ائتلاف ضد داعش و تبانی آمریکا با داعش افزود: داعش به منظور اختلاف بین مسلمان‌ها، نشان‌دادن چهره خشن از اسلام برای جلوگیری از گرویدن به دین اسلام خصوصاً در اروپا،‌ دخالت در کشورهای اسلامی و از بین‌بردن نیروهای ضدآمریکایی در کشورهای غربی تشکیل شده است.

سردار نقدی با اشاره به رهبری دروغین آمریکا در ائتلاف ضد داعش و آینده این ائتلاف خاطرنشان کرد:‌ این ائتلاف از گذشته، منهای عراق، یک ائتلاف صهیونیستی و استکباری بوده که عاقبت آن نابودی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Germany
علی
۲۱:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا منهای عراق!؟ عراق هم جزو ائتلاف است . مردم عراق بیدار شدند و چیزی جز آزادی و دموکراسی نمیخاهند . و تلاشها برای برهم زدن این خاسته بجایی نخاهد رسید . امیدوارم ثبات و دموکراسی در عراق الگوی مناسبی برای مردم کشور عزیزمان ایران نیز بشود . مملکت ب کفر میماند ولی ب ظلم نه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۸
ممنون
آخرین اخبار