مسول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی: ‌

مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان، با کسب مدال برنز تیم تپانچه بادی بانوان کشورمان به اتمام رسید

میرحیدر گفت: پنجمین روز از مسابقات تیراندازی دانشجویان جهان، با کسب مدال برنز تیم تپانچه بادی بانوان کشورمان به اتمام رسید.

مینودخت میرحیدر مسول انجمن تیراندازی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان پنجمین روز خود در رشته تیراندازی را در حالی آغاز کرد که تیم ملی کشورمان با ترکیب سارا میرابی، مهسا عروجی و بهناز غلامی در رشته تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان، رقابت‌های خود را آغاز کرد. 

وی افزود: ‌ در این رشته که با حضور ۳۰ ورزشکار از سراسر جهان برگزار شد، میرابی توانست با کسب ۳۷۸ امتیاز و هم امتیاز با دو ورزشکار از لهستان، به فینال راه پیدا کند، همچنین مهسا عروجی با ۳۷۲ امتیاز و بهناز غلامی کسب ۳۶۹ امتیاز در رده‌های شانزدهم و بیستم تپانچه ۱۰ متر بانوان قرار گرفتند. 

میرحیدر تصریح کرد: در بخش تیمی نیز تیم کشورمان توانست با کسب مجموع ۱۱۱۹ امتیاز، پس از تیم‌های لهستان با ۱۱۳۱ و کره جنوبی با ۱۱۲۳ امتیاز، در رده سوم ایستاد و مدال برنز تیمی را از آن خود کرد، همچنین فینال رشته تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان در مسابقات دانشجویان جهان برگزار شد که طی آن سارا میرابی با حضور در فینال به مقام هشتمی این رقابت‌ها دست یافت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار