بازیگر"شکرآباد" از همکاری با شهاب عباسی می‌گوید

صمیمیت و کار بلد بودن همه اعضا تیم "شکر آباد" به تلاش آن‌ها و همکاری طولانی مدتشان با یکدیگر برمی‌گردد.

آرش میراحمدی بازیگر سریال "خنده بازار" و "شکر آباد" در خصوص فضای این دو کار در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در طنز و حضور عوامل پشت صحنه و جلوی دوربین پروژه‌های "خنده بازار" و"شکرآباد" با یکدیگر شبیه هستند.

وی با اشاره به فضای پست مدرن کار افزود: امروزه مردم از موبایل بسیار استفاده می‌کنند و بیشتر وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذارنند.

میراحمدی تصریح کرد: بیان مشکلات در قالب و فرم گذشته و تلفیق آن با فضایی که شاید ما در آن نبوده‌ایم و کمتر زندگی کرده‌ایم از جذابیت‌های "شکرآباد" است.

بازیگر سریال‌های تلویزیونی ابراز داشت:خوشبختانه شبکه‌های استانی سریال "شکر آباد" را پخش کرده‌اند و آن توانسته بازتاب خوبی را در بین مخاطبان داشته باشد.

وی درباره نقش خود در مجموعه "شکر آباد" گفت: نقش مرد مو فرفری را بازی می‌کنم که در راستای آگاهی مردم تلنگر مثبتی را به ‌آنان می‌زند که در جای خود از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده است.

میراحمدی با اشاره به کارگردان این اثر تصریح کرد: سال‌ها است که شهاب عباسی را به عنوان دوست و کارگردان می‌شناسم و باید بگویم که برای بدست آوردن شرایط ایده آل نهایت سعی خود را می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیگر ، شهاب ، عباسی ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار