بازیگر "شکر آباد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

خاک صحنه خوردیم تا به اینجا برسیم

بازیگر "خنده بازار" از حضور موفق و ایفای نقش در تیپ‌های متفاوت "شکر آباد" گفت.

مرتضی رستمی بازیگر آثار طنز تلویزیونی درخصوص برنامه طنز "شکر آباد" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "شکر آباد" به معضلات جامعه و دنیای مدرن در قالبی سنتی می‌پردازد که در هر قسمت حکایات متفاوتی را ساخته و پرداخته می‌کند.

وی افزود:عده ای "خنده بازار" و"شکر آباد" را با هم مقایسه کرده و به دلیل داشتن محتوای طنز و کمدی آنها را در یک بسته ارزیابی می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: تنها شباهت این دو مجموعه در تیم سازنده و بازیگرانشان است و"شکرآباد" سعی کرده فضای مدرن را در قالب سنتی بیان کند.

وی ادامه داد: "شکر آباد" یک کار پست مدرن است که در شهرک غزالی با فضا و دکوری سنتی تصویربرداری می‌شود.

این بازیگر افزود: در"شکر آباد" من نقش یک تاجر و گاه کارمند و بسیاری دیگر از کاراکترها را ایفا می‌کنم و به نظرم بسیار جذاب است.

رستمی با اشاره به این مطلب که در آثاری که شهاب عباسی کارگردانی می‌کند، حال همه خوب است گفت: بیشتر کسانی که با هم در این پروژه کار می‌کنند همه تحصیلکرده سینما و تئاتر هستند به اصطلاح سالها خاک صحنه خورده اند.

وی ادامه داد: همه ما از دوران تحصیل با یکدیگر دوست بودیم و الان شرایطی به منظور کارکردن با یکدیگر برایمان فراهم شده است.

این هنرمند کشورمان تصریح کرد: ما تاوان دادیم و خاک صحنه خوردیم تا به اینجا رسیدیم و اکنون با هم و در کنارهم کار می‌کنیم.

رستمی با اشاره به فعالیت‌های اخیرش خاطرنشان کرد: مشغول تمرین تئاتر "هورا" برای جشنواره تئاتر فجر به کارگردانی "سارا قلی زاده" هستیم و با ابراهیم شفیعی و سارا قلی زاده نیز همبازی خواهم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیگر ، شکرآباد ، طنز ، کاراکتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار