مشهد؛

ابراز خرسندی سرمربی استقلال از بازی تیمش در برابر پدیده

سرمربی استقلال گفت: این دیدار اولین بازی‌ای بود که ملی‌پوشان ما همگی خوب بازی کردند و در مجموع امروز خیلی خوب بودیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پدیده خراسان در جمع خبرنگاران افزود: ما در بازی با فولاد خوب نبودیم اما اینجا بازی خوبی کردیم و توانستیم پدیده را تا حدی هم کنترل کنیم و فکر می‌کنم توانایی پیروزی در این دیدار را هم داشتیم.

قلعه نویی با اشاره به نوع بازی تیم پدیده در نیمه دوم بازی گفت: مشخص بود با آغاز نیمه دوم پدیده حملات زیادی را تدارک ببیند ، آن‌ها تیم قدرتی بودند اما نکته ناراحت کننده این است که همه تیم‌ها جلوی تیم ما با انرژی ظاهر می‌شوند و چند کارت زرد هم می‌گیرند اما در دیگر دیدارها بی‌انگیزه کار می‌کنند .

سرمربی تیم پدیده نیز در ادامه این نشست خبری گفت : با وجود اتفاقاتی که در ابتدای بازی افتاد و گلی که دریافت کردیم بازیکنانم توانستند رفته رفته به بازی برگردند و استقلال را تحت فشار قرار دهند.

علیرضا مرزبان با بیان اینکه آرزو داشتیم که به هواداران 3 امتیاز خوب هدیه دهیم افزود : هیچ موقع نگفتم که برای نباختن وارد زمین می‌شویم ، همیشه اعتقاد دارم که باید بازی تیمم کیفیت بالایی داشته باشد ، در طول لیگ به غیر از یک بازی در همه بازی ها باید برنده از بازی خارج می‌شدیم ، تنها در بازی با سایپا بود که بازی ما اصلا از کیفیت خوبی برخودار نبودیم و استحقاق باخت را داشتیم.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: مشهد ، استقلال ، پدیده ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.