رادیو صدای آشنا و بررسی نقش امام سجاد (ع) در انقلاب عاشورا

گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا دو ویژه برنامه "سجاد عشق" و "پیامبر کربلا" را به مناسبت روز شهادت امام سجاد (ع) تهیه و تولید کرده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "سجاد عشق" قصد دارد به بررسی نقش امام سجاد (ع) در انقلاب عاشورا و پس از این واقعه، و مبارزات ایشان، بپردازد.صحیفه سجادیه و رساله الحقوق، بخش دیگری از این ویژه برنامه راتشکیل می دهد.حجت الاسلام والمسلمین آخوند پور و حجت الاسلام حسینی همدانی کارشناسان این ویژه برنامه اند.

بنابراین گزارش؛ تیمور کوشکی سردبیر، نویسنده و گوینده، فروغ وزیری زاده تهیه کننده، طیبه خادم جعفری گزارشگر، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند. "سجاد عشق" روز پنجشنبه پانزدهم آبان ساعت 04:30 به وقت تهران برابر با ساعت 01:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیاواقیانوسیه ی شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

براساس این گزارش؛ "پیامبر کربلا" ضمن بررسی مراحل سه گانه زندگی اما سجاد (ع)، به تحلیل زندگی ایشان پس از واقعه کربلا و ماموریت ایشان در آن شرایط خفقان آور، می پردازد.حجت الاسلام والمسلمین مشایخی، کارشناس این ویژه برنامه است.

بنابراین گزارش؛ بهرام مددی سردبیر و تهیه کننده، فاطمه بی تقصیر نویسنده و مهسا حق پناه گوینده، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند. "پیامبر کربلا" را روز پنجشنبه پانزدهم آبان ساعت 13:00 به وقت تهران برابر با ساعت 09:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.
 
نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا:   www.sedayeashna.ir
 
شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، صدای ، آشنا ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار