در صفحات اینستاگرام هنرمندان چه خبر؟/ هفته بد برای هنرمندان /خواننده‌ای که همه برای او نگرانند/ آخرین کار «ریما رامین‌فر»/ یادبودی برای برادر مداح «شهاب مرادی»/«الهام چرخنده» روی تخت بیمارستان

این هفته نیز به سراغ اینستاگرام، یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی که حالا فعالیت برخی چهره های سرشناس فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و حتی سیاسی توسط خود آنها در آن منعکس می‌شود، رفته ایم. پایگاه خبری «فردا» بصورت هفتگی صفحات برخی از چهره های سرشناس و دغدغه های آنان را در ویژه نامه هفتگی «مجازستان» بررسی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،این هفته نیز به سراغ اینستاگرام یکی از این شبکه های اجتماعی موبایلی که حالا فعالیت برخی چهره های سرشناس فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و حتی سیاسی را نیز در خود می بیند رفته ایم. پایگاه خبری «فردا»بصورت هفتگی صفحات برخی از این چهره های سرشناس و دغدغه های آن ها را که در اینستاگرام منتشر می شود، بررسی نماید:

موضوع داغ و متاثر کننده این روزها میان جامعه هنرمندان خصوصا خوانندگان شدت یافتن بیماری مرتضی پاشایی است. این هفته بسیاری از هنرمندان کشورمان در صفحات اینستاگرام خود به این موضوع پرداخته اند.

*حمید لولایی( بازیگر طنز سینما و تلویزیون)- این بازیگر مطرح سریال های تلویزیونی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از مرتضی پاشایی به همراه گروه دیگری از خوانندگان بر بستر وی را در صفحه خود منتشر کرده است.






* روزبه نعمت اله( خواننده)- این خواننده محبوب، در صفحه اش از مردم خواسته که در خصوص وضعیت بیماری مرتضی پاشایی به شایعات دامن نزنند.





* محمد علیزاده( خواننده)- علیزاده نیز از بهتر شدن حال مرتضی پاشایی خبر داده است.






*داریوش فرضیایی( عموپورنگ، مجری برنامه کودک)





* شهاب مرادی(خطیب و روحانی نام آشنا)






* زیبا بروفه ( بازیگر سینما و تلویزیون)- این بازیگر نیز با دلنوشته ای ارزوی بازگشت مرتضی پاشایی به روی صحنه را کرده است.






*ریما رامین فر( بازیگر سینما و تلویزیون)- وی در صفحه رسمی خود به معرفی کار جدیدش پرداخته است.






* الهام چرخنده( بازیگر سینما و تلویزیون)-  فرزند بازیگر پس از باران نیز که مدتی است در بستر بیماری است،  تصویر و دلنوشته ای برای مادرش در صفحه اینستاگرام وی منتشر کرده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار