سی ان ان گزارش داد:

حال یکی از زخمی‌های تیراندازی فلوریدا، وخیم اعلام شده است

در پی تیراندازی در دانشگاه عالی فلوریدا و زخمی شدن 3 تن، حال یکی از زخمی‌ها وخیم اعلام شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سی ان ان، مسئولان دانشگاه دولتی تالاهاسی در فلوریدای آمریکا اعلام کردند اکنون شرایط در دانشگاه امن است. ساعاتی پیش تیراندازی در مرکز این دانشگاه و در محوطه کتابخانه مرکزی رخ داد که گفته می شود چند زخمی بر جای گذاشت. 

پرستار بیمارستان تالاهاسی به روزنامه دانشگاه گفت 2 فرد که در نتیجه اصابت گلوله زخمی شده اند، در این بیمارستان بستری هستند. البته هنوز خبری از وضع این دو زخمی منتشر نشده است.

 پیش از این ایمیلهایی به دانشجویان ارسال شده بود که شرایط دانشگاه ناامن اعلام و به دانشجویان هشدار داده شده بود مراقب باشند. 

یکی از مسئولان پلیس در کنفرانسی خبری گفت ماموران پلیس از فرد تیرانداز خواستند اسلحه خود را زمین بیندازد اما او در مقابل به طرف ماموران تیراندازی کرد و در نتیجه ماموران مجبور شدند در واکنش تیراندازی کنند و فرد مهاجم را بکشند. مجروحان این تیراندازی به بیمارستان منتقل شده اند. ما توانسته‌ایم هویت 3 زخمی و فرد مهاجم را مشخص کنیم. هم اکنون ماموران پلیس در محل حضور دارند و امنیت دانشگاه و اطراف آن را تامین می کنند. البته ما بر این باوریم که در حال حاضر هیچ خطر دیگری وجود ندارد. البته ما هنوز سرگرم تحقیق درباره این اتفاق هستیم و تلاش می کنیم مطمئن شویم همه در امنیت هستند. 

گفته می شود حال یکی از زخمیها وخیم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار