دروغ های شاخدار رسانه فتنه گران با واکنش رسانه اصلاح طلب روبرو شد.

سایت فتنه گر سحام نیوز که در گزارش مغرضانه اش سعی کرده بود این ماجرا را در ادامه پروژه ضد انقلابی حمله به زنان بدحجاب و داغ کردن تنور آن تنظیم کند اینگونه با واکنش انصاف نیوز مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، ادعاهای واهی تارنمای خبری منتسب به یکی از سران فتنه درباره رفتار هنجارشکنانه و غیرقانونی یک جوان جهرمی با واکنش سایت انصاف نیوز رسانه نزدیک به اصلاح طلبان روبرو شد.

این رسانه‌ی خارج از کشور که به یکی از شخصیت‌های محوری فتنه محصور منتسب است، در عملی غیراخلاقی تلاش کرد که ماجرای حمله‌ی یک جوان جهرمی به چند زن را تحریف کند؛ سحام نیوز با مدیریت افرادی چون روح الله زم فرزند محمد علی زم راه اندازی شده است.

به گزارش انصاف نیوز، سایت سحام نیوز ادعاهایی کاملا بی پایه و اساس درباره‌ی این اتفاق منتشر کرده که محور این ادعاهای غیرواقعی، تاکید بر بسیجی بودن ضارب، مبارزه با بد حجابی مضروبان و ارتباط دادن آن با گفته‌ای دو سال پیش از سیداحمد خاتمی است.

ادعاهای واهی سایت سحام نیوز، در ساعات پس از انتشار آن، مستند تعدادی دیگر از سایت‌های خارج از کشور از جمله دویچه‌وله قرار گرفت.

بر اساس پیگیری خبرنگار انصاف نیوز، ضارب هر چند سابقه‌ی عضویت در بسیج دارد اما از آن اخراج شده بود. در زمان عضویت در بسیج هم، در بسیج شهر عضو بوده نه منطقه‌ی اطراف شهر که در گزارش سحام ادعا شده است.

پدر وی بازنشسته‌ی سپاه است که سابقه‌ی خوبی در دوران جنگ به ویژه در عملیات کربلای 5‬ دارد و تلاش برای ارتباط رفتار فرزند به وی، یکی دیگر از بی اخلاقی‌های این گزارش است.

بر خلاف ادعای سحام نیوز که به بازجویی تخیلی از ضارب اشاره می‌کند، همه‌ی مضروب شده‌ها، زنهایی باحجاب بوده‌اند و به نظر می‌رسد که این عمل ضارب نوعی مشکل اخلاقی بوده است. مضروبان سه دانشجو و ‫مابقی زنان غیردانشجو بوده‌اند.

در این پرونده، دستگاه‌های مسوول به ویژه دولت با بسیج نیروها برای کشف آن تلاش کردند تا ضارب در زمان کوتاهی بازداشت شد.

تاکید گزارش بر این که تاکنون هم دستان ضارب معرفی نشده‌اند هم دیگر ادعای آن است در حالی که بر اساس پیگیری‌ها، انگیزه شخصی باعث این رفتار ضارب شده و او هیچ هم دستی نداشته است.

ادعای تلاش برای جانبداری از ضارب و گرفتن عدم سلامت روانی نیز صحت ندارد.

در همین خصوص معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به مدد تلاش خوب و تاثیرگذار دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، وضعیت جهرم اکنون به حالت عادی بازگشته است.

 جوانشیر کدخداپور  همچنین ظهر سه‌شنبه در یک نشست خبری، در تشریح حادثه جهرم گفت: هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر حمله فردی با سلاح‌سرد و اسپری فلفل به چند بانوی محجبه اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مدیرکل امنیتی استانداری به همراه نمایندگان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه به شهرستان اعزام شدند. پس از انجام هماهنگی با امام‌جمعه جهرم و شورای تامین آن شهرستان،‌ اقدامات پلیسی لازم انجام و اتومبیل فرد ضارب شناسایی و مالک خودرو احضار شد. 

کدخداپور با بیان اینکه مالک خودرو همان فرد ضارب بود و اتهام خود را پذیرفت، گفت: تحقیقات در این خصوص هنوز ادامه دارد و بیان دقیق علت و انگیزه این اقدام باید پس از انجام بررسی‌های لازم توسط دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.

وی وابستگی ضارب به یک فرد نظامی را تایید و در عین‌حال تصریح کرد: اقدام این فرد هیچ علت و انگیزه سیاسی، حزبی و گروهی نداشته و کاملا شخصی بود.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه این فرد کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی در جهرم است، خاطرنشان کرد: شایعات زیادی در خصوص واقعه جهرم بیان شد که هیچ یک صحت ندارد و هم دانشگاه این شهر حالت عادی دارد و هم وضعیت امنیت خوب است. اتفاقات دانشگاه جهرم یک موضوع کاملا مستقل بود و دلیل آن انتقال ویروس از طریق یکی از پرسنل آشپزخانه به غذا و مسمومیت دانشجویان عنوان شده و هیچ ارتباطی با موضوع ضارب نداشته و ندارد.

وی با تصریح اینکه در موضوع مسمومیت دانشجویان جهرم هیچ توطئه و خرابکاری وجود نداشته است،‌ گفت: دانشگاه جهرم به‌هیچ عنوان تعطیل نشده و دانشجویان سرکلاس درس حضور دارند.














اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار