فرمانده انتظامی استان ایلام:

اتباع خارجی فاقد مدارک اجازه خروج از مرز را نخواهند داشت/ پلیس برای تامین امنیت زوار کربلا تمام توان خود را به کار گرفته است

سردار دولتی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیسی در شهرستان مهران گفت: خروج زائران بدون مدارک لازم مشکلاتی را در کشور عراق برای آنها بوجود می آورد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت پلیس، سردار"علی دولتی" گفت: عوامل انتظامی با هرگونه تخلف و سوء استفاده از زوار که موجب برهم خوردن نظم و امنیت عمومی و ایجاد نارضایتی شود، بدون اغماض برخورد می کنند.
 
وی به متخلفان و سودجویان هشدار داد پلیس با حضور مقتدرانه در همه نقاط شهرستان و پایانه مرزی مهران اجازه نمی دهد از زائران کربلای معلی سوء استفاده کنند.
 
وی تاکید کرد: در این ایام تا پایان آیین اربعین حسینی که تقاضا برای سفر به عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران زیاد است، تمام توان تجهیزاتی و نیرویی خود را برای تامین امنیت زوار به کار گرفته ایم.
 
سردار دولتی گفت: پلیس استان با حضور به موقع و استفاده از توان و تجهیزات خود در سطح استان و کمک گرفتن از کارکنان دیگر قسمت ها بویژه پلیس راه کشور هم برای تامین امنیت جاده های ارتباطی و هم امنیت زوار آمادگی کامل دارد.
 
وی در خصوص تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس گذرنامه در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: با استقرار نیروهای مجرب آموزش دیده، هیچ مشکلی در این بخش نداریم و در صورت افزایش گیت های تردد زوار در پایانه مرزی، آمادگی کامل داریم تا خدمات مطلوب به زوار ارائه دهیم.
 
رئیس پلیس استان ایلام یادآور شد: پلیس همه تلاش خود را انجام می دهد تا زوار عتبات عالیات از مرز مهران با کمترین معطلی و مشکل خارج شوند و امیدواریم طرف مقابل (کشور عراق) نیز شرایط خدمات رسانی به زوار ایرانی را در زمان مناسب داشته باشد.
 
سردار دولتی همچنین گفت:پلیس استان به اتباع خارجی که بدون مدارک لازم و قانونی برای سفر به کشور عراق راهی مرز مهران شده اند اجازه خروج نخواهد داد.
 
مرز بین المللی مهران این روزها و با نزدیک شدن به اربعین حسینی، مهمترین کانون تردد زوار به عتبات عالیات است و براساس پیش بینی ها بیش از 250 هزار زائر ایرانی از طریق این مرز به کربلای معلی سفر می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار