14 تشکل‌ دانشجویی شیراز:

عده‌ای بدنبال ایجاد فتنه جدیدی هستند/ اعتراض به حضور حامیان فتنه در دانشگاه‌ها

14 تشکل‌ دانشجویی شیراز در اعتراض به هتاکی‌های یکی از حامیان فتنه که در روز دانشجو و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت، طی بیانیه‌ای اعلام کردند: عده‌ای بدنبال ایجاد فتنه جدیدی هستند.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، 14 تشکل‌ دانشجویی دانشگاه‌های شیراز در اعتراض به هتاکی‌های یکی از حامیان فتنه که در روز دانشجو و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت، بیانیه‌ای صادر کرد.متن این بیانیه بدین شرح است:
 
« در روزهایی که عناصر فتنه و گروه‌های مسئله‌دار با تمام توان، توپخانه خود را به سمت دانشگاه گرفته‌اند؛ ما فرزندان روح الله، کمربند‌های خود را برای مبارزه تا صدور انقلاب و رساندن پرچم به دست صاحب اصلی محکم کرده‌ایم و در این راه از خار و خس‌های بیابان هراسی نداریم.
 
هتاکی‌هایی که در روز دانشجو توسط یک عنصر مزدور و فتنه‌گر در سالن صدرا و سینای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، باعث شد تا دانشجویان انقلابی، خواب را بر خود حرام کرده و اقدام به تحصن، مقابل استانداری فارس کنند؛ تحصنی که شروع یک حرکت بزرگ دانشجویی علیه عناصر فساد و فتنه، لیبرال ها و لاشخوران اسلام آمریکایی است.
 
اینها از جفای روزگار است که جریان دانشجویی شیراز، باید به اظهارات سخیف فتنه‌گری با سابقه سیاه، احتکار و اغتشاش پاسخ دهد.
 
فتنه‌گر مورد اشاره در بخش‌هایی از سخنان خود با تاختن به نظام مظلوم اسلامی آن را ارباب و رعیتی می‌نامد، اما مشخص نمی‌کند که ارباب او کیست جز آمریکا و اسلام آمریکایی؟!  این سرمایه رژیم صهیونیستی در ایران، با فراموشی عمدی و یا آلزایمر می‌گوید:« فتنه 88 را اصولگرایان ایجاد کردند».
 
کیست که صدای نه غزه نه لبنان آقایان را نشنیده باشد؟! کیست که آتش زدن مسجد لولاگر را ندیده باشد؟! کیست که آتش زدن بیرق عباس را از خاطر برده باشد؟! کیست که صدای آقایان را از زبان منحوس دشمنان انقلاب علی‌الخصوص شبکه بهایی بی بی سی  و ذوق زدگی مصاحبه اختصاصی آقایان با صدای آمریکا، صدای کشوری که از هواپیمای مسافربری تا دانشمندان هسته ای، هدف مزدورانش است را نشنیده باشد؟! و براستی کیست که صدای طوفان به خروش آمده از سر غیرت مردم ایران را نشنیده باشد؟!
 
براستی جز این است که آقایان کر و کورند؟!
 
آقایان از کدام علی و کدام دین می گویند؟! گویا اینها تاریخ دین را چپکی فهمیدند.
 
حکومت علی با مذاکره اشعری‌ها سقوط کرد. با کودتای قرآن به سرهای بی‌شعور. با کودتای آخوندهای درباری و زر پرستان عقبی فروش. اگر امثال این آقایان در زمان علی(ع) بودند؛ نعوذبالله، قطعا علی را تکفیر می‌کردند و در آن روز که 10 ضربه شمشیر تا پیروزی راه بود؛ فریاد لاحکم الا لله سر داده و دموکراسی، دموکراسی راه می انداختند.
 
حوادث شب 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باعث شد دم خروس آقایان بیرون زده و حرف‌ های سیاه دلان و دلدادگان اسلام آمریکایی که چون کینه بدر و احد، بر دلشان سنگینی می کرد؛ بر حلقوم کثیفشان جاری شود.
 
حاشا به غیرت جریان دانشجویی اگر این زبان‌های دراز را نچیند. شرم به جریان دانشجویی اگر آقایان را سر جایشان ننشاند. ننگ به جریان دانشجویی اگر عوامل فتنه و باعث و بانی این حرکت شنیع را از استان بیرون نیاندازد. نفرین بر جریان دانشجویی اگر مقصرین این حادثه را در پیشگاه ملت استیضاح نکند.
 
فرزندان انقلابی امام روح الله با یک عزم پنجاه و هفتی کمر به کور کردن چشم فتنه در استان 15 هزار شهیدی فارس بسته‌اند و تا رسیدن به خواسته‌های مشروع خود؛ از پای نخواهند نشست.
 
ما با آقایان مسئول چه سیاسی چه امنیتی، اتمام حجت می‌کنیم و از آنان سوال می‌کنیم که آیا نمی‌دانستید که دست‌های این مزدور، به فتنه 88 آلوده است؟! اگر نمی‌دانستید که وامصیبتا؟؟!! و اگر می‌دانستید و او را به صحن دانشگاه آوردید؛ گمان این وجود دارد که به دنبال دمیدن به تابوت فتنه و یا ایجاد فتنه ی جدیدی هستید. ما براساس این ظن به فساد، فریاد خواهیم زد.
 
همه بدانند که این استان، جایی برای حضور عناصر فتنه گر نیست. قصور در برنامه شب گذشته از جانب هرکسی چه نهاد‌های امنیتی چه استاندار و دیگران باشد؛ پذیرفتنی نیست.
 
آقایان باید از مردم شهید پرور شیراز عذرخواهی کنند. ما از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شیراز می خواهیم، پژواک فریاد دانشجویان در تریبون نماز جمعه، شنیده شود و از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که به وظیفه انقلابی خود عمل کنند.
 
- انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه شیراز
 
- انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز
 
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
 
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
 
- جنبش دانشجویان عدالتخواه شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه های غیر انتفاعی شیراز
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس
 
- بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز
 
- ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه شیراز
 
- ستاد یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز»
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار