آهومنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فعالیت 50 مرکز دانشگاه آزاد بدون مجوز/دانشگاه آزاد باید مورد بررسی قرار گیرد

رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی گفت: فعالیت تقریباً 50 مرکز دانشگاه آزاد بدون مجوز در حال انجام است و این مراکز بدون هیچ مجوزی اقدام به جذب دانشجو کرده‌اند.

علی آهومنش، رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در رابطه با این سوال که آیا دیدار با وزیر علوم و بیان مشکلات مؤسسات غیرانتفاعی مطرح شده است،‌ افزود: ما درخواست خود را مبنی بر دیدار با وزیر علوم مطرح کرده‌ایم اما تاکنون موفق به دیدار با وزیر علوم نشده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که چه مسائلی در این دیدار مطرح می‌شود، اظهار داشت: در این دیدار بحث مشکلات مؤسسات غیرانتفاعی از جمله جذب دانشجو مطرح می‌شود. چنانچه هم‌اکنون شاهد هستیم که جذب دانشجو در دانشگاه آزاد به صورت مشکل گسترده‌ای در حال انجام است و وقتی این موضوع در زمان محمدعلی نجفی مطرح شد از سوی سرپرست پاسخی جز این که دانشگاه آزاد در دست ما قرار ندارد را نشنیده‌ایم.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد هستیم که فعالیت 50 یا 60 مرکز دانشگاه آزاد بدون مجوز در حال انجام است و باید به تمامی این مسائل و مشکلات رسیدگی شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی موسسات غیرانتفاعی
۱۱:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
جمع کنید این موسسات در پیتی غیرانتفاعی رو که در حد یک مرکز پیش دبستانی هم نیستند ملت رو گذاشتید سرکار با این مغازه هایی که سر هر کوچه و برزن باز کردید
آخرین اخبار