مجتهدزاده:

"زنان"، نقش آفرینانی حماسه ساز در عزت آفرینی دفاع مقدس هستند

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: زنان نقش آفرینانی حماسه ساز در جایگاه همسری و مادری شهدا و تلاشگرانی خستگی ناپذیر در شرف و عزت آفرینی برای ملت بزرگوار ایران بودند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،از سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده در دومین نشست هم اندیشی شورای راهبردی سازمان های مردم نهاد، افزود: این زنان بودند که روحیه ارزشی دفاع مقدس را در اذهان مردان خود پروراندند و نوای دفاع از اسلام و میهن را در گوش همسران، فرزندان و برادران خود نواختند.

وی در رابطه با نقش سمن ها در ثبت و نشر خاطرات زنان دفاع مقدس، یادآور شد: سازمان های مردم نهاد به دلیل ارتباط گسترده با مردم، نقش موثر و اساسی را می توانند در این زمینه ایفا کنند، ما با تمام توان به همکاری آنان می شتابیم تا به زعم خود بتوانیم گوشه ای از این وظیفه خطیر را برعهده بگیریم.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت مشارکت سازمان های مردم نهاد به تعامل دو جانبه، اهداف این سلسله نشست ها را مرور و خلاصه ای از مباحث پیشین دانست.

در این نشست الهه راستگو عضو شورای شهر تهران و رییس ستاد ساماندهی سمن های تهران گفت: ستاد ساماندهی سازمان های مردم نهاد دارای کارگروه های مختلفی از جمله کار گروه دفاع مقدس است.

به گفته وی، این کارگروه می تواند سهم بسزایی در نشر آثار و ارزش های زنان دفاع مقدس داشته باشد و از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار