احمدی در گفتگو با شگاه خبرنگاران:

تدوین و اصلاح آئین‌نامه تقلب‌های علمی /آئین نامه به زودی نهایی می‌شود

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم گفت: آئین‌نامه تقلب‌های علمی بعد از تغییرات هم اکنون اصلاح و تدوین شده است و به زودی نهایی می‌شود.

وحید احمدی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با آئین نامه تقلب‌های علمی باید بگویم که پیشنهادی در این رابطه صورت گرفته و هم اکنون آئین نامه تقلب‌های علمی تدوین شده است.
 
وی افزود: بحث تقلب‌های علمی به سه حوزه دانشجویی، اساتید و شرکتهای غیر مجاز در ارتباط است و نهایتا مباحث مربوط به شرکت‌ها در حوزه اختیارات وزارت علوم نیست.

احمدی تصریح کرد: ما براساس آئین نامه‌های قبلی، تخلفات دانشجویان و اساتید را تنظیم کردیم و هم اکنون آئین نامه تنظیم شده است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه در این آئین نامه آیا برای جرم‌های صورت گرفته جریمه‌ای تعیین شده است، اظهار داشت: در این آئین نامه تقلب‌های علمی سازوکار، میزان جرم و جریمه‌ها کاملا تنظیم شده است.

احمدی در ادامه گفت: آئین نامه تقلب‌های علمی در شورای معاونان با تغییراتی در مرحله قبلی روبرو بوده است که هم اکنون این تغییرات و اصلاحات صورت گرفته است و اعمال شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بنابراین آئین نامه تقلب‌های علمی با وجود پیشنهادات شورای معاونین به زودی نهایی می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار