"محسن کیایی" درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای بازی در نقش روحانی به قم رفتم و با طلبه‌ها زندگی کردم/ روحانیون را در حد خطبه خواندن دیده بودم

بازیگر نقش "براتعلی" گفت: پرده‌نشین فراتر از خطبه خواندن به زندگی و رفتار روحانیون پرداخت.

"محسن کیایی" ایفاگر نقش "براتعلی" با اشاره به بحث روحانیت در سریال "پرده نشین" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ابتدا قرار بود سریالی با یک داستان متفاوت ساخته شود و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: به تصویر کشیدن زندگی روحانیون و رفتار آنان با مردم و روابط عادی آنها نیز از بخش‌های دیگر سریال "پرده‌نشین" است.



کیایی تصریح کرد: "پرده‌نشین" اثری نیست که فقط مربوط به روحانیت باشد و در دو قسمت یک بار، با موضوعی متفاوت جالب توجه برخورد می‌کنیم.

این هنرمند کشورمان با اشاره به کارکرد روحانیان در تلویزیون ، ابراز داشت: تا قبل از "پرده‌نشین" روحانیان را در حد خطبه خواندن و باز کردن یک گره می‌دیدم ولی در سریال "پرده‌نشین" شاهد مشکلات زندگی آنان و تفاوت‌هایشان با هم بودیم و باید گفت تلویزیون تا به حال و به این شکل به آنان نپرداخته بود.

کیایی با اشاره به شخصیت براتعلی، تصریح کرد: زمانی که نقش "براتعلی" به من پیشنهاد شد به حوزه علمیه قم رفتم و یک روز کامل را در کنار طلبه‌ها گذراندم تا با حال و هوای آنان بیشتر آشنا شوم.

وی درباره حضور چند نسل متفاوت در کنار هم و نیز کار با پیشکسوتان، افزود: خوشبختانه با بزرگان پیشکسوت بسیاری چون فرهاد آییش، مائده طهماسبی، آتیلا پسیانی و دیگر دوستان در این پروژه همبازی بودم و در کنار دیگر هنرمندان چون ویشکا آسایش و سارا بهرامی و هومن برق‌نورد توانستیم پروژه خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

بازیگر نقش "براتعلی" با اشاره به کار با بهروز شعیبی، اظهار داشت: بهروز شعیبی فردی آرام و با تجربه است که کار با وی به شدت لذت‌بخش است  و می‌توان از او آموخت.

بازیگر سریال "پرده‌نشین" با اشاره به استقبال مردم از این اثر، خاطرنشان کرد: "پرده‌نشین" را همه دوست داشتند. به این دلیل که به شعور کسی توهین نکرد و هر مطلب با جایگاه اجتماعی‌اش در سر جای خود قرار گرفت.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار