اسکندری: تفاهم نامه ورزشی بین ایران و فیلیپین باعث پیشرفت دو کشور می‌شود

رئیس فدراسیون بیلیارد و بولینگ گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری ورزشی با سفارتخانه فیلیپین فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ورزش بیلیارد صورت می‌گیرد.

هاشم اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تفاهم نامه همکاری میان کشورهای شرقی باعث پیشرفت در رشته ناین بال می‌شود چرا که آنان در این رشته حرف اول را می زنند ما نیز در اسنوکر در رنکینگ دوم هستیم.

وی افزود: بر این اساس ما در اسنوکر وآنها در ناین بال می توانیم به همدیگر کمک کنیم و باعث پیشرفت این چند رشته در بیلیارد شویم همچنین که حتی امیر سرخوش که مقام‌هایی را در سطح بین المللی کسب کرده است 10 الی 15 روز برای هنک کنگ مربیگری می‌کرد.

هاشم اسکندری ادامه داد: تمایل داشتم که تعداد زیادی شرکت کننده در مسابقات پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک بین ایران و فیلیپین شرکت کنند اما به دلیل سفارتخانه فیلیپین مسئول برگزاری این مسابقات بود. ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. اگر ما مسئول بودیم تدارکاتی می‌دیدیم که اکثر سفارتخانه‌ها در آن شرکت داشته باشند تا این مسابقات راهر چه باشکوهتر برپا کنیم.

وی ادامه داد: ما در داوری حرف اول را می‌زنیم و خبرهای خوبی هم برای داورهای خانم داریم طبق برنامه قرار است مربی خانم خارجی و مربی خوب اسنوکر و پاکت بال برای آموزش بانوان استفاده شود به هر حال ما در داوری پتانسیل خوبی داریم.

هاشم اسکندری بیان کرد: ما با داشتن آکادمی مان توانستیم حرکت رو به رشدی را در بیلیارد طی کنیم تا جایی که شاهد آن بودیم که 37 مدال کشوری را در سطح بین المللی کسب کردیم و اگر در بولینگ هم آکادمی داشتیم می‌توانستیم حرکت رو به رشدی را شاهد باشیم.

وی افزود: از جهت آماری برای  بیلیارد 35هزار طرفدار و بازیکن داریم اما در بولینگ به دلیل سخت افزاری این تعداد کمتر است.

هاشم اسکندری در پایان در ارتباط با برپایی لیگ برتر اشاره کرد که تمامی سعی خود را می‌کنیم که مسابقات لیگ را تا 22 بهمن مصادف با پیروزی انقلاب برگزار کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکندری ، بولینگ ، بیلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار