مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:

مباحث حوزه" زنان" و خانواده با نگاه اعتدال پیش می‌رود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: مباحث حوزه زنان و خانواده در دولت تدبیرو امید، به دور از افراط و تفریط و با نگاه اعتدال، پیش می رود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،ماریا موسوی در نشست با مشاوران امور بانوان فرمانداران شهرستان های استان، با تاکید بر شناسایی مشکلات و چالش‌های حوزه زنان و خانواده در هریک از شهرستان های استان، افزود: شناسایی و احصای مسایل و مشکلات، گام اساسی و مهم در راستای حل مشکل می باشد.

وی با بیان این که بازدهی و نتیجه بخشی کار فرهنگی در کوتاه مدت اتفاق نمی‌افتد و قطعا تلاش‌ها و اهتمام های امروزمان در آینده به بار خواهند نشست، خاطر نشان کرد: مباحث حوزه زنان و خانواده در دولت امید و تدبیر، به دور از افراط و تفریط و با نگاه اعتدال، پیش می رود.

وی افزود: در برنامه ریزی ها برای زنان و خانواده باید آینده و افق دوردست را هم در نظر گرفت چرا که ما در مقابل نسل آینده، نیز پاسخگو هستیم.

وی اضافه کرد: استاندار اردبیل با نگاه حمایتی ویژه به مسایل و دغدغه های حوزه زنان و خانواده، پشتیبان قوی در اجرا و پیشبرد برنامه ها و طرح های این حوزه می باشد.

موسوی با اشاره به در پیش رو بودن دهه مبارک فجر، از مشاوران امور بانوان فرمانداران خواست، در برنامه های خود در این ایام، شناسایی ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین نقش زنان در این واقعه بزرگ را مدنظر قرار دهند.

مشاور استانداراردبیل در امور زنان، به برخی پروژه‌های مهم در دست اجرا در حوزه زنان و خانواده، از جمله پیگیری برای تاسیس شرکت سرمایه گذاری زنان شهرستان اردبیل، دایره المعارف زنان استان اردبیل، راه اندازی نمایشگاه توانمندی های زنان، طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و ایجاد شهرک گلخانه ای، اشاره کرد.

وی با اشاره به تدوین طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها در مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، گفت: بدون تردید، این طرح نقش بسیار مثبتی در اشتغال زایی و رونق کسب و کار در مناطق محروم و روستاها خواهد داشت و زنان به عنوان نیمی از جمعیّت روستایی می توانند سهم عمده‌ای در جذب تسهیلات این طرح و کارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشند.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار