ادامه پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کار‌شناسی حرفه‌ای تا ۱۵ دی ماه

زمان ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و دوره کار‌شناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی - کاربردی تا ۱۵ دی ماه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کار‌شناسی حرفه‌ای در دو بخش «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳، از روز سه‌شنبه ۹ دی‌ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. 

گفتنی است، این پذیرش در ۲۴۲ رشته، ۳۳۱۱ کدرشته محل، ۸۰۹ مرکز آموزش علمی - کاربردی، ۳۱ استان و ۱۹۰ شهر در سراسر کشور با ظرفیت جذب 161/000 نفر انجام می‌پذیرد. 

بنا براین گزارش پذیرش در دوره مهندسی فناوری و دوره کار‌شناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» براساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد. 

همچنین پذیرش در دوره کار‌شناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) به شیوه آموزش‌های خاص «حین‌کار غیرحضوری» براساس اولویت‌های انتخابی و ظرفیت‌های اختصاص داده شده انجام می‌شود و صرفا به داوطلبان بومی اختصاص دارد و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق نمی‌گیرد. 

لازم به ذکر است، متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار