دبیر اجرایی همایش شورای هماهنگی اصلاح طلبان در نشست خبری:

تشریح جزئیات همایش شورای هماهنگی اصلاح طلبان/ از سخنرانی هادی خامنه‌ای و کواکبیان تا پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

رحمانقلی قلی‌زاده دبیر اجرایی همایش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نشست خبری به تشریح جزئیات همایش سراسری اصلاح طلبان که قرار است روز پنجشنبه برگزارشود، پرداخت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ «رحمانقلی قلی‌زاده» دبیر اجرایی همایش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه امیدوارم خروجی این همایش در جهت حل مشکلات مردم و منافع ملی باشد، اظهارداشت: بعد از ۶ سال و به غنیمت و برکت دولت تدبیر و امید این اولین نشست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.  
 
وی در ادامه افزود: ابتدا قرار بود که همایش روز پنجشنبه یک همایش بزرگ باشد ولی حالا تبدیل به همایشی شده که خواست ۲۰ حزب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است؛ در این همایش در حدود ۱۰۰ میهمان حضور دارند.  
 
قلی‌زاده با بیان اینکه در همایش روز پنج‌شنبه از شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله «هاشمی رفسنجانی»، «محمد خاتمی»، «ناطق نوری»، «محمدرضا عارف»، «اسحاق جهانگیری»، «محمدرضا باهنر»، «علی مطهری» و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» دعوت به عمل آورده‌ایم، تصریح کرد: از ای افراد درخواست کرده‌ایم که یا خودشان بیایند و یا نماینده‌ای بفرستند و یا پیامی برای این همایش ارسال کنند.  
 
دبیرکل مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی در ادامه صحبت‌هایش افزود: حضور این افراد بجز آقایان عارف و موسوی لاری در همایش قطعی نشده است و از دولت یک نماینده خواهیم داشت.  
 
قلی‌زاده با اشاره به اینکه سخنران اصلی روز پنجشنبه «محمد خاتمی» است، ابراز کرد: در صورت عدم حضور و سخنرانی نکردن وی دبیران کل ما که عبارتند از «غلامحسین کرباسچی»، «سیدهادی خامنه‌ای»، «عبدالله اسلامی»، «مصطفی کواکبیان»، «اکرمی» و «رسول منتجب‌نیا» سخنران خواهند بود.  
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه هیئت رئیسه همایش با آیت‌الله هاشمی دیدار خواهند داشت؛ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده که در این همایش حضور پیدا نمی‌کند، ولی قول داده‌ که پیام بفرستد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار