ساری؛

گازرسانی به 25 روستای مازندران دردهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ازبهره برداری طرح گازرسانی به 25 روستای استان در قالب 6 طرح روستایی و اعتباری بیش از 68 میلیارد ریال، همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران،عرب‌مقصودی با بیان اینکه 25 طرح گازرسانی به روستاهای استان در دهه فجرمجموعاً 67 هزار متر شبکه‌گذاری انجام شده است، اظهار کرد: در این روستاها یک‌هزار و 553 علمک روی شبکه گازدار نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با گازدار شدن این روستاها و انجام فرایند اشتراک‌پذیری، یک‌هزار و 725 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند، افزود: سرانه هر خانوار در 25 روستای قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر بیش از 39 میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: دهه فجر امسال، طرح گازرسانی به 6 روستا در بخش‌های مرکزی و نشتای شهرستان تنکابن، پنج روستا در بخش بندپی‌غربی شهرستان بابل، هشت روستا در بخش دابودشت شهرستان آمل، پنج روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان میاندرود به بهره‌برداری می‌رسد.

عرب مقصودی با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به 148 روستای دیگر استان، گفت: با گازرسانی به این روستاها، بیش از 15 هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در 148 روستای استان 15 هزار علمک نیز روی شبکه گازدار نصب می‌شود، اجرای این طرح ها را نیازمند 500 هزار متر شبکه‌گذاری دانست وگفت: برای گازرسانی به 148 روستای مازندران اعتباری 600 میلیارد ریالی هزینه می‌شود
 

انتهای پیام ///

 
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.