ساری؛

اجرای 32 مورد پروژه آموزشی و ترویجی FFS بخش کشاورزی در مازندران

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای 32 مورد پروژه آموزشی و ترویجی مدرسه در مزرعه (FFS) بخش کشاورزی در نه ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مجید بهادری ضمن بیان مطلب فوق افزود:در راستای اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی در نه ماهه نخست سال جاری، تعداد 32 مورد پروژه آموزشی و ترویجی FFS (مدرسه در مزرعه) در بخش های کشاورزی، باغی و دامی در سراسر استان مازندران برگزار شد.

وی اجرای 18 جلسه سایت الگویی تولیدی و ترویجی بخش‌های کشاورزی، باغی و منابع طبیعی را از دیگر اقدامات آموزشی و ترویجی این مدیریت در نه ماهه امسال عنوان داشت و گفت: در طی مدت زمان فوق 6 مورد سایت الگویی تولیدی ترویجی ویژه زنان روستایی در زمین های کشاورزی و باغی در استان اجرا شد.

بهادری برگزاری چهار مورد سایت کانون دانش و فن با حضور کشاورزان خبره و تولیدکنندگان برتر در زمین‌های مرکبات و گندم و 6 مورد سایت PTD (توسعه فناوری کشاورزی) در خصوص برنج را از فعالیت های دیگر این مدیریت در طی مدت زمان فوق بر شمرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.