معاون علمی فناوری رئیس جمهور خبر داد

کمک 30 درصدی معاونت در صورت حضور خیرین در حوزه فناوری

ستاری گفت: اگر خیرین در فناوری سرمایه‌گذاری کنند معاونت تا 30 درصد کمک می‌کند.

سورنا‌ ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور عصر امروز با حضور در افتتاحیه مرکز تحقیقات فناوری‌های توان‌بخشی عصبی هوشمند جواد موفقیان‌، در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حمایت‌های معاونت علمی از چنین مراکزی اظهار داشت: آنچه هدف‌گذاری کرده‌ایم تغییر تفکر است و باید اتفاق بیفتد تا مشکلات کشور حل شود. 

وی افزود: این‌گونه رشته‌ها(توان‌بخشی) میان رشته‌ای هستند که در گذشته چندان مورد توجه نبوده است و باید بر علوم جدید همچون نانو‌ توجه و سرمایه‌گذاری جدی و متمرکز داشته باشیم زیرا این‌گونه مراکز حلقه‌های ارتباطی هستند. 

ستاری تصریح کرد: نقش خیرین در افتتاح و تشکیل چنین مراکزی بسیار مهم است چنانچه خیرین توانسته‌اند نقش خود را به خوبی ایفاء‌ کنند. 

وی با بیان این مطلب که معاونت علمی فناوری آمادگی خود را برای حضور خیرین در سهیم شدن با این مرکز اعلام می‌کند، گفت: اگر خیرین در فناوری سرمایه‌گذاری کنند معاونت علمی فناوری رئیس جمهور نیز تا 30 درصد کمک می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات چنین مراکزی در قالب بخش خصوصی صورت می‌گیرد، چرا که بخش دولتی نمی‌تواند به تنهایی حمایت کند، همچنین در بخش حوزه دانش‌بنیان باید طوری فعالیت کنیم که کشور به نفت محتاج نباشد.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: خیرین ، معاونت علمی ، نانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار