در مراسم اسکار مراکز تجاری در تهران

تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در راستای الگوبرداری از استاندارهای جهانی

برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری با هدف تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین همایش سالانه برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری با حضور چشمگیر پیشکسوتان حوزه مراکز تجاری و برندها، صاحبان برند ،کارفرمایان مراکز تجاری و روسای اتحادیه های مختلف با هدف تقدیر  و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان این حوزه و فرهنگ سازی در خصوص رویکردهای مدرن و نوین صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز خرید و الگوبرداری صحیح از استانداردهای روز جهان، به همت ماهنامه تجارت طلایی (تنها نشریه تخصصی در حوزه برندها و مراکز تجاری کشور) برگزار شد.

در این مراسم پرشکوه،  شاهرخ کشاورز، دبیر این همایش ضمن ابراز خرسندی از حضور حداکثری کارفرمایان و صاحبان برند اظهار داشت: این رویداد مهم با حضور حداکثری  کارفرمایان برگزار شد  قصد داریم در آینده  به عنوان مراسم اسکار مراکز تجاری و برندها در کشور از آن یاد شود، و دلیل محکمی بر این مهم است که همه دلسوزان صنعت ساخت و بهره برداری از مراکز تجاری قصد دارند در این حوزه تخصصی تر و دانش بنیان قدم بردارند.

پس از سخنان دبیر همایش ، در بخش اول این مراسم پروفسور صدرالدین نجاتی گیلانی، برنده جایزه ملی انگلستان در مدیریت راهبردی و استراتژیک و رییس سابق مرکز مدیریت دانشگاه تی ساید انگلستان با موضوع استراتژی برندها جهت حضور در بازار، رضا فرشته خو ، آرشتیکت مجتمع تجاری ارگ تجریش، بازار موایل ایران و بازار مبل نگارستان با موضوع نقش طراحی  و معماری در موفقیت مراکز خرید و  محمد نظری ، مشاور بهره برداری از بازارهای مبل ایران، بازار موبایل ایران، مشهدمال و ایران مال با موضوع چالش ها و فرصتهای ساخت و بهره برداری از مراکز خرید به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخش دوم این رویداد مهم در صنعت مراکز تجاری، آنتونی خویی، موسس انجمن مراکز خرید ترکیه و مدیرعامل شرکت cefic ، شاهین فاطمی مدیرعامل شرکت چرم درسا و بهرام رادان ستاره پرفروغ سینمای ایران به ترتیب با موضوعات روشهای بهره برداری از مراکز خرید اروپا در مقایسه با مراکز خرید ایران، اخلاق در برندیگ و نقش چهره های هنری و ورزشی در موفقیت یا عدم موفقیت برندها سخنرانی نمودند.

تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در راستای الگوبرداری از استاندارهای جهانی

پس از اتمام سخنرانی‌ها با دعوت از پیشکسوتان از تمبر یادبود این مراسم رونمایی شد و حاضرین این تمبر را منقش به امضاهای خود نمودند.

تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در راستای الگوبرداری از استاندارهای جهانی

در پایان این مراسم از فرزندان شهید محلاتی تقدیر ویژه ای به عمل آمد و پس از آن از مراکز خرید پلاسکو، بازار بزرگ فردوسی، بازار صفویه و بازار شیخ صفی تبریز نیز تقدیر به عمل آمد همچنین در حوزه مطبوعات از روزنامه آسیا، در حوزه برندها از مبلمان و دکوراسیون هارمونی، چرم درسا، برند پوشاک منتن، برند لهستانی تیفی، نوین چرم، روژا، کوتون، رومانسون، هایپرمی و مبل استقبال و در حوزه مراکز تجاری از مجتمع تجاری مگاپارس، ارگ تجاری تجریش، بازار موبایل ایران، بازار مبل ایران 3، مجتمع تجاری ایپک پالاس تبریز، پردیس 2 کیش،مجتمع تجاری لاله پارک تبریز، مجتمع تجارت فردوسی، مبل مهدی، مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز، مجتمع تجاری ستاره باران تبریز، مگامال،  سیتی سنتر اصفهان، بانتا آبیدر سنندج و مرکز خرید تیراژه با ارائه لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

تجلیل از برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع های تجاری در راستای الگوبرداری از استاندارهای جهانی

همچنین بیمه رازی، گروه مانیاد (رستوران و شهربازی) و سبز افزار آریا (ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه نرم-افزاری در حوزه مراکز تجاری ) نیز در این رویداد مورد تقدیر قرارگرفتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار