«شاهسواری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«مزار شریف» یک فیلم ملی است/ راز موفقیت سینما در تداوم انسان های آن است

«منوچهر شاهسواری» با اشاره به اینکه هر لحظه حضور رضا داد یک نقطه مثبت در جشنواره است، گفت: امیدوارم سازمان جشنواره فیلم فجر به یک نهاد محکم در سینما تبدیل شود.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده ی فیلم مزار شریف در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص این دوره جشنواره فجر گفت: جشنواره‌ی فجر یک‌سری بنیان های ثابت از جمله امکان دیدن فیلم ها و گفتگو دارد و گاهی مواقع مشکلاتی هم پیش می آید، امیدوارم سازمان جشنواره به یک نهاد محکم تبدیل شود زیرا با این وجود اتفاقات مثبتی در این عرصه می افتد.
 
وی در ادامه افزود: فیلم مزار شریف یک فیلم جدید از لحاظ تکنیک تولید بود و تجربه ی جدیدی برای من در تهیه به حساب می آمد، ملی بودن موضوع فیلم هم من را به پذیرفتن تهیه کنندگی فیلم ترغیب کرد.
 
این تهیه کننده عنوان کرد: فیلم مزار شریف مملو از امید است، قهرمان داستان در هر لحظه تلاش می کند که زندگی‌اش ادامه داشته باشد و محبت را در دنیا گسترش دهد.
 
وی ادامه داد: سینما هر سال به دنبال پیدا کردن جوانان است و حضور جوانان همیشه مثبت است و می‌تواند به نشاط و پیشرفت سینما کمک کند؛ حضور پر رنگ جوانان به معنای حذف پیشکسوتان نیست، بلکه منظور تداوم نشاط در سینما است. حذف هر گره نتایج بدی دارد اما اگر به طور طبیعی هر کسی کار خودش را انجام دهد باید بدانیم راز موفقیت سینما تداومش است نه تغییر افراد.
 
منوچهر شاهسواری در خصوص تداوم حضور علیرضا رضا داد در راس جشنواره اظهار داشت:حضور رضا داد در هر لحظه در هر کجای سینمای ایران خوب است زیرا او دلسوز سینما است و به جزئیات اهمیت می دهد، همچنین روی باز دارد و امکان گفتگو را به همه می‌دهد.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم سیمرغ به آن کسی که حق اوست، برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار