راه در هفته‌ای که گذشت

ثبات قیمت‌های بلیت قطار تا پایان سال/ پیش فروش بلیت‌های نوروزی در آرامش کامل انجام می شود

آرامش بازار پیش فروش بلیت های نوروزی و ثبات قیمت های بلیت قطار از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته حوزه راه بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آرامش بازار پیش فروش بلیت های نوروزی و  ثبات قیمت های بلیت قطار از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته بود.

ظرفیت 75 درصدی عرضه بليت قطار در بيشتر محورها

معاون مسافری راه آهن از ظرفيت عرضه بليت قطار در بيشتر محورها خبر داد و اعلام كرد : حدود 75 درصد ظرفيت ايجادي در سيستم فروش بليت قطار موجود است و متقاضيان مي توانند از طريق اينترنت و مراكز فروش، بليت تهيه كنند.

بهره برداري از 44 طرح و آغاز اجراي 3 طرح در استان بوشهر آغاز شد.
مديرکل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد از ساماندهي و نوسازي غرفه ها در ترمينال‌هاي دو و چهار با هدف زيباسازي و انسجام اماکن تجاري خبر داد.


مديرعامل شرکت حمل و نقل ريلی رجاء گفت: امسال بی‌دردسرترين فروش بليت در مقايسه با سال‌های پيش داشتيم و روند خدمت رسانی مطلوب ادامه دارد.

پرواز شماره 1905 هواپیمایی اترک که قرار بود ساعت 8 و 35 دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد کیش ترک کند تاکنون با تاخیر بیش از یک و نیم ساعته مواجه بوده است.

طبق دستور العمل اتحادیه اروپا ممنوعیت هایی مبنی بر نداشتن سیستم های پروازی برای ورود هواپیماها در خطوط هوایی صادر کرده است که برخی از هواپیماهای کشور ما نیز به دلیل نداشتن این سیستم مجوز ورود به مرزهای هوایی اروپا دریافت نکرده است.


مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی کشور گفت: بايد از ظرفيت‌های بخش خصوصی و دولتی توأمان به منظور توسعه همه جانبه کشور بهره جست.

633 طرح برای توسعه راه‌های روستایی کشور دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسيد.


سازمان هواپيمايی كشوری حداكثر نرخ بليت هواپيما در 13 مسير پرترافيك داخلی را اعلام كرد.


راشدی گفت: خوشبختانه در حال حاضر برای تمامی مسیرهای کشور بلیت وجود دارد و مسافران می‌توانند همچنان به آژانس‌های مسافرتی برای خرید بلیت مراجعه کنند.


سامانی گفت: آزادسازی قیمت بلیت هواپیما‌ها باید تا پایان برنامه پنجم به طور کامل آزاد شود زیرا با شناور سازی قیمت‌ها را نمی‌توان به طور کامل کنترل کرد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار