کوهکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تلاش برای رفع حصر با هدف "تطهیر فتنه‌گران" صورت می‌گیرد / اصلاح‌طلبان نگاه ابزاری به دولت دارند

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری، گفت: فتنه 88 نقطه سیاهی در پرونده موسوم به اصلاح‌طلبان بود؛ اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم باید بگوییم که بخشی از اصلاح‌طلبان در فتنه 88 حضور پیدا نکردند اما این افراد شهامت ایستادن در مقابل لایه‌های تندروی اصلاحات را نداشتند.

"محسن کوهکن" نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه فتنه 88 نقطه سیاهی در پرونده موسوم به اصلاح‌طلبان بود، ابراز کرد: اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم باید بگوییم که بخشی از اصلاح‌طلبان در فتنه 88 حضور پیدا نکردند اما این افراد شهامت ایستادن در مقابل لایه‌های تندروی اصلاحات را نداشتند.

وی با اشاره به اینکه حصر "مجازات" نیست بلکه "ایجاد محدودیت" است، گفت: مجازات مساوی با فعل و ترک فعل است که قانون آن را خلاف تصور کرده است.

کوهکن افزود: در کشورهایی که دموکراسی دارند، معمولا این تیپ افراد- موسوی و کروبی- را با محروم کردن از حقوق اجتماعی مجازات می‌کنند اما مجازات در کشورهای دیکتاتوری از نوع برپایی دادگاه‌های "چادری" و "صحرایی" است.

نایب‌رئیس جبهه پیروان با عنوان این مطلب که هدف از تقلا برای رفع حصر، "تطهیر فتنه‌گران" و نیز خیز برداشتن برای حضور در قدرت است، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نگاه ابزاری به دولت دارند و می‌خواهند دولت در قبضه آن‌ها باشد؛ البته اصلاح‌طلبان توانسته‌اند به یمن حضور دولت اعتدال در صحنه باشند.

وی با بیان اینکه اگر رفع حصر در قالب درخواست از "شورای عالی امنیت ملی" و مکاتبه با آن باشد، جرم تلقی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر دامنه مطالبات از درخواست و مکاتبه فراتر برود، شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه می‌توانند با آن‌ها برخورد داشته باشند.

انتهای پیام/
    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار