رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شرایط سازمان خصوصی سازی برای خریداران مشکل است/ پیش بینی می‌شد که کسی جلو نیاید

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص لغو مزایده سرخابی ها گفت: این موضوع قابل پیش بینی بود که کسی برای خرید پیشقدم نشود.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: شرایط گذاشته شده توسط سازمان خصوصی سازی برای خریداران مشکل است و هم مبلغ سهام و هم نحوه بازپرداخت آن برای خریداران نامناسب بود. براین اساس در مرحله اول سخت بود که خریدارانی برای این دو باشگاه پیدا شود.

رویانیان در ادامه عنوان کرد: به هرحال با مدیریت سازمان خصوصی سازی و منطقی شدن قیمت پایه می توانیم امیدوار باشیم که در مرحله بعد پاکتی ارائه شود.

وی درباره گفته های خادم که قیمت پایه سرخابی ها در مرحله بعد کاهش می یابد، عنوان کرد: خادم نظر خودش را بیان کرده است، اما سازمان خصوصی سازی مسئول واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی است و این سازمان باید در مورد قیمت پایه تصمیم گیری کند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد گفته های پروین بیان کرد: پروین بزرگ پرسپولیس است و اگر حرفی می زند برای موفقیت پرسپولیس است.

رویانیان در مورد خرید سهام پرسپولیس توسط پیشکسوتان پرسپولیس گفت: پیشکسوتان پرسپولیس اراده کردند و قرار است 20 درصد سهام پرسپولیس را بخرند.

وی درباره انتخاب نژادفلاح به عنوان قائم مقام پرسپولیس، عنوان کرد: من نژادفلاح را دوست دارم و امیدوارم نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس موفق باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط خصوصی سازی مهیا نیست و به نظر نمی رسد با این شرایط این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار