چگونه خانه تکانی کنیم؟!

دانلود کنید: با فوت و فن‌های مهم خانه تکانی آشنا شوید

چگونه خانه تکانی کنیم؟ برای خانه تکانی باید از کجا شروع کنیم؟ برای دانستن جواب این سوال ها و چندین سوال دیگر و آماده شدن برای یک خانه تکانی اصولی پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را حتما دانلود کنید تا در سال جدید خانه شما دارای دکوراسیون جدیدی شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ خانه تکانی شب عید، از کارهای است که برخلاف اسمش نباید شب عید انجام شود، بلکه باید از مدتها قبل از رسیدن لحظات سال تحویل انجام شده باشد. خانه تکانی از رسوم بسیار قدیمی آماده شدن برای عید نوروز است و هرچند که آپارتمانی کوچک و انباری و زیرزمین امروزی تقریبا در تمام مدت سال نسبتا تمیز هستند، اما تمیزترین خانه ها هم مدتی مانده به نوروز، برای شگونش هم که شده از بالا تا پایین روفته و شسته و برق انداخته می شوند. اما این روزها که کمتر کسی به صورت تمام وقت در خانه است و کار نظافت باید تدریجی انجام شود، هیچ چیز بهتر از یک روش خوب و برنامه ریزی شده به کمک ما نمی آید.

خانه تکانی عید

نرم افزاری که برای خانه تکانی آماده کرده ایم بسیار زیبا، کم حجم و از همه مهم تر این است که تمام فوت و فن های خانه تکانی را به ما آموزش می دهد. حتما شده که برای خانه تکانی گیج شده باشید که اول از کجای منزل شروع کنید و بدون برنامه شروع می کنید به خانه تکانی که باعث شلوغی، شکستن اجسام، سردرگمی و خیلی دیگر از این موارد خواهید بود. بهترین روش برای این که به صورت اصولی و روی برنامه کار کرد این است که یک آموزش خوب و جامع در مورد خانه تکانی داشته باشید. نرم افزار اسرار نظافت و تمیزکاری یک راهنمای خوب و کارآمد است که به شما آموزش می دهد چگونه خانه تکانی کنید چگونه وسایل خانه را بچینید و چگونه بتوانید دکوراسیون جدید به خانه خود بدهید که هر کسی دوست دارد در سال جدید تغییر دکوراسیون منزل دهد پس تا عید چیزی نمانده است وقت را تلف نکنید و از همین الان دست به کار شوید و با دانلود نرم افزار اسرار نظافت و تمیزکاری به خانه خود سر و سامان دهید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

خانه تکانی خانه تکانی خانه تکانی خانه تکانی


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 737.88 کیلوبایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.