سردار همدانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

ایران توانمندی مقابله با سامانه "تاد" را دارد / هر جوان ایرانی یک بمب اتم است

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با دیروزش متفاوت است و در صنعت نظامی از تکنولوژی بالایی برخورداریم و توانمندی مقابله با سامانه‌های موشکی آن‌ها را داریم.

ایران توانمندی مقابله با سامانه به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ حسین همدانی مشاور فرمانده کل سپاه در حاشیه اولین همایش بین‌المللی تعاون و امداد بشردوستانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوادث امروزی که در منطقه اتفاق می‌افتد بر گرفته از خوی استکباری شیاطینی است که با پول و جوانان امت اسلامی یک فتنه‌ای را ایجاد کردند که جنگ مذهب علیه مذهب بوده و تکفیری‌ها فریب‌خورده شیطانند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره این که "اخیراً یکی از مسئولین ارشد نظامی آمریکا در اظهاراتی مطرح کرده که منطقه غرب آسیا پتانسیل دریافت سامانه‌های موشکی "تاد" را دارد و می‌توان در این منطقه این سامانه‌ها را نصب کرد، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این اظهارات چیست"، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با دیروزش متفاوت است و در صنعت نظامی از تکنولوژی بالایی برخورداریم و توانمندی مقابله با سامانه‌های موشکی آن‌ها از جمله "تاد" را داریم.

وی در ادامه پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: اشتباهی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌کنند این است که متکی به صنایع نظامی‌شان هستند ولی آن‌ها تاکنون نفهمیده‌اند یا نخواسته‌اند که متوجه شوند که پاسخ ما به هر تهدید خارجی مردم هستند و امروز هر جوان ایرانی یک بمب اتم است.

مشاور فرمانده کل سپاه یادآور شد: آمریکایی‌ها در گذشته این سامانه را داشته‌اند و در مقابل همه این‌ها ملت کارایی پاسخ‌دهی به همه تکنولوژی‌های آمریکا را دارد.

سردار همدانی با بیان این که انقلاب اسلامی همواره از مستضعفین حمایت می‌کند، گفت: ما اولین کشور قربانی تروریسم هستیم و 17 هزار نفر از زنان و کودکان ما را ترور کردند که شواهد و قراین متعددی در این زمینه وجود دارد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در مسائل منطقه دخالت می‌کنند و افسران انگلیسی مشوق تکفیری‌ها هستند و با جنایت، انسانیت را برهم می‌زنند و امید است که بتوان جنایتکاران را از صحنه روزگار حذف کرد.

سردار همدانی با اشاره به اهمیت تشکل‌های مردمی در سوریه تصریح کرد: اگر تشکل‌‌های مردمی نبود امروز سوریه جولانگاه جنایتکاران بود و همه مردم از جمله اقوام و مذاهب مختلف سوری نقش اساسی دارد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: امروز همه رسانه‌های دنیا می‌دانند نقش ایران در منطقه چیست و فرمانده آمریکایی در منطقه می‌آید و مطرح می‌کند که ما هر کاری لازم بود، کردیم اما این ایران بود که کار را تمام کرد.

وی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، به برکت ایثار و فداکاری ملت و مسئولین نقش‌آفرینی می‌کنند و تکفیری‌ها به زودی در عراق شکست خورده و به سوریه بازمی‌گردند.

مشاور فرمانده کل سپاه یادآور شد: یکی از امتیازات که دولت جدید عراق دارد نگاه و تفکر مردمی است و با بسیج مستضعفینی که شکل می‌گیرد عراق از یک امنیت پایدار برخوردار خواهد بود.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی درباره همکاری ایران با کدام کشورهای منطقه است،‌ خاطر نشان کرد: ایران با ارتش‌های عراق، سوریه و لبنان همکاری خوبی دارد و با برخی کشورهای منطقه گفتگو کردیم و امید است تشکل اسلامی در منطقه ایجاد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر سپاه ارتش و دلاور مردان ایران
آخرین اخبار