مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران در همایش بزرگداشت روز شهید خبر داد

تدوین دستورالعمل رسیدگی به امور ایثارگران و اجرایی شدن این دستورالعمل/رونمایی از سامانه جامع اطلاعات ایثارگران وزارت بهداشت

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران در همایش بزرگداشت روز شهید از تدوین دستورالعمل رسیدگی به امور ایثارگران و اجرایی شدن این دستورالعمل خبر داد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید محمد هادی موسوی در همایش بزرگداشت روز شهید و تکریم ویژه از زنان حماسه ساز وزارت بهداشت، یکی از مهمترین اقدامات دفتر امور ایثارگران وزارت بهداشت را تدوین دستورالعمل رسیدگی به امور ایثارگران و اجرایی شدن این دستورالعمل بیان کرد و گفت: تشکیل شورای عالی ایثارگران در وزارت بهداشت، پیگیری و رسیدگی جهت رفع مشکلات ایثارگران و برگزاری اولین نشست شورای ایثارگران وزارت بهداشت از دیگر اقدامات این دفتر در وزارت بهداشت است.

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران، برگزاری برنامه های مناسبتی تجلیل از ایثارگران و دیدار دوره ای وزیر بهداشت را از دیگر اقدامات دفتر امور ایثارگران وزارت بهداشت بیان کرد.

وی در ادامه، از ایجاد سامانه جامع اطلاعات ایثارگران بمنظور جمع آوری اطلاعات ایثارگران وزارت بهداشت خبر داد و گفت: کلیه اطلاعات ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این سامانه ثبت شده است و افراد ایثارگر می توانند با ورود کد ملی در این سامانه، اطلاعات خود را مشاهده کنند.

در این همایش از سامانه جامع اطلاعات ایثارگران به آدرس:isargaran.behdasht.gov.ir با حضور وزیر بهداشت،همسر رییس جمهور، همسر وزیر بهداشت، روسای دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، ، دکتر صمیمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از معاونین و مدیران وزارت بهداشت رونمایی شد.

گفتنی است: مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارای 9622 جانباز، 2043 آزاده، 9870 رزمنده، 334 کارمند شهید، 3919 فرزند شهید، 920 پدر و مادر شهید، 125 همسر شهید و 2771 خواهر و برادر شهید است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
بسیار خوب وعالی .
خواهش میکنم برای جوانان اشتغال ایجاد کنید . باتشکر
آخرین اخبار