نوروز با کتاب (۷)؛

«پدر، عشق و پسر»، روایت «عقاب» از عاشورا

کتاب «پدر، عشق و پسر» نوشته «سید مهدی شجاعی» راوی عاشورا از زبان عقاب، اسف حضرت علی اکبربن الحسین است.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران،"پدر، عشق و پسر" عنوان کتابی  است که در آن فرازهایی از زندگی حضرت علی اکبربن الحسین(ع) از زبان عقاب، اسب این حضرت بیان شده تاریخچه ای باشد برای  شناخت هر چه بهتر نسل امروز از زندگی فرزندان سیدالشهدا که همراه با این امام بزرگوار شکوهمندترین حماسه تاریخ اسلام را رقم زده اند.

بنابراین گزارش، این کتاب که مخاطب آن کسی جز" بنت ابی مرّه" مادر حضرت علی اکبر(ع) نبوده در فصول یا مجالس 10 گانه خود به گونه ای به روایت زندگی فرزند ارشد اما سوم شیعیان می پردازد که گویی انسان امروز را به وادی عاشورا و سرزمین به خود نشسته کربلا می کشاند.

لازم  به ذکر است که در بخشی از کتاب " پدر، عشق و پسر" چنین آمده که " چه خوب شد که نبودی لیلا! گاهی احساس می کنم که رابطه حسین(ع) با علی اکبر(ع) فقط رابطه یک پدر و پسر نیست، می‌مانم که کدامیک از این دو مرادند و کدامیک مرید؟ مراد حسین(ع) است یا علی اکبر(ع)؟

اگر مراد حسین(ع) است که هست، پس این نگاه مریدانه او به قامت علی اکبر(ع) به راه رفتن او، به کردار او و حتی لغزش مژگان او از کجا آمده است؟! و اگر محبوب علی اکبر(ع) است پس این بال گستردن و سرساییدن در آستان حسین(ع) چگونه است؟

گفتنی است، که کتاب 88 صفحه ای " پدر، عشق و پسر" هم اکنون با قیمت 58000 ریال بر روی قفسه های کتابفروشی های انتشارات ققنوس در سراسر کشور قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود، این کتاب تا به حال سی و شش مرتبه جدید چاپ شده و به مخاطبان خود ارائه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار