حقیقت پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"اردوغان" هذیان می‌گوید/مخالف سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور ترکیه به فکر نوعثمانی است و تصور می‌کند، می‌تواند کشورگشایی کند و حال آنکه دوره کشورگشایی به پایان رسیده و "اردوغان" هذیان می‌گوید و باید به روانشناس مراجعه کند.

"منصور حقیقت پور"، عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره لفاظی‌های "اردوغان" ضد ایران اظهار داشت: رئیس‌جمهور ترکیه به فکر "نئوعثمانی" است و تصور می‌کند،می‌تواند کشورگشایی کند و حال آنکه دوره کشورگشایی به پایان رسیده و "اردوغان" هذیان می‌گوید و باید به روانشناس مراجعه کند.

وی با اشاره به مخالفت مجلس شورای اسلامی با سفر "اردوغان" به "تهران" و موضع صریح مجلس درباره رئیس جمهور ترکیه خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مجلس مخالف سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران هستیم  و معتقدیم "اردوغان" باید ابراز ندامت و عذرخواهی کند و سپس به عنوان رئیس جمهور یک کشور همسایه به ایران سفر کند.

گفتنی است؛"اردوغان"، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی سخیف جمهوری اسلامی ایران را به اقدامات آزار دهنده و تلاش برای تسلط بر منطقه متهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار