اراک؛

12 فروردین روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در 12 فروردین ، ملت ما رسما یک نظام اسلامی را برای خود تعیین کرد گفت: 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران ، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است.

عباس رجایی نماینده مردم اراک رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزی، به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت :در این روز بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید، که بعد از قرن‌ها رنج و درد ، جلوه ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای زیادی که انقلاب اسلامی در منطقه و جهان ودرعرصه های داخلی و خارجی داشته است، افزود: اصلی ترین و زیربنایی ترین آنها، ایجاد و استقرار یک نظام حکومتی به نام جمهوری اسلامی است، حکومتی که در میان تمامی حکومت‌های به اصطلاح مردم سالار ، حرف جدیدی تحت عنوان مدیریت دینی و مردم سالار مبتنی بر نگرش اسلامی را ایجاد نمود و آنرا به عنوان تنها راه نجات بشریت امروز به جهان عرضه کرد.

رجایی تصریح کرد: دیر زمانی نگذشت که مستضعفین جهان از این نگاه جدید حکومتی الهام گرفته و به بیداری ملت ها منتج گردید.

وی با بیان اینکه گام اول و سنگ آغازین حرکت سازنده انقلاب ، تشکیل نظام اسلامی بود، اظهار داشت: همه آنچه از حاکمیت الهی مطرح شده یامی شود پس از استقرار نظام اسلامی معنی می‌شود و ملاک حق یا باطل بودن همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در ذیل شکل گیری نظام اسلامی مفهوم می یابد.

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آنچه که به تلاش ومجاهدت‌های پیش از پیروزی انقلاب ، بها و قیمت می دهد ، منتهی شدن آنها به استقرار یک نظام الهی است لذا 12 فروردین روز کامل شدن توحید مردم ما و به ثمر نشستن مبارزات ملت ماست .

وی با تاکید بر اینکه در 12 فروردین ، ملت ما رسما یک نظام اسلامی را برای خود تعیین کرد و به آن گردن سپرد، افزود: 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران ، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی است ، که به هیچ ریب و شکی زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

رجایی ادامه داد: این  یوم اله پر برکت سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیا مداران و دنیا پرستان است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خودرا در پیروی از امیال و آرزوهای حیوانی خود می دانند.

وی با بیان اینکه در این روز عزیز ساختار جدید سیاسی –اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم یعنی 2/98 درصد آراء مردم ایران تثبیت شد، بیان داشت: در این روز پربرکت نظامی متولد شد که با شعار اصلی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن‌های زیاد دگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.

ریس کمیسیون کشاوزی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: انتخاب واژه عید برای چنین روزی از سوی امام ره یک انتخاب دقیق و صحیح است چراکه عید به روزی اطلاق می شود که آن روز نو و شادی آفرین باشد و باعث سربلندی و مجد یک ملت شود، بنابراین 12 فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امروز پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی مبدل و الهام بخش بسیاری از ملت‌های تحت ستم و سلطه است، تاکید کرد: امروز در سراسر جهان شاهد حرکت‌های ملت‌ها برای رسیدن به آزادی و استقلال و عدالت اجتماعی هستند و موج اسلام خواهی به اوج خود رسیده و اینها همه ازبرکات انقلاب اسلامی ایران است.

رجایی در پایان تاکید کرد: اگر امروز شاهد مذاکرات 1+5 با ایران هستیم و اگر بدون حضور موثر ایران هیچ معادله ای در جهان حل وفصل نمی شود ، نشان از قدرت نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران دارد.
 

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.