یاسوج ؛

همدلی و همزبانی دولت و ملت رمز موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برابر کشورهای عضو گروه 1+5 تحسین برانگیز بوده و از نتایج همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ؛ حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با تمام قدرت و توان در برابر زیاده خواهی غربی ها ایستاد و حقوق مسلم هسته ای کشور و ملت ایران را پیگیری و از آن دفاع کرد.

وی بیان کرد: باید از نتایج مثبت مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 به طور همه جانبه دفاع و حمایت شود.

موسوی اعظم اظهار کرد: کسب پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در برابر شش کشور قدرتمند جهان موفقیت ارزنده ای به شمار می رود.

وی خواستار حفظ این موفقیت مهم با اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و در سایه اطاعت از فرامین و رهنمودهای راهگشای مقام معظم رهبری شد.

موسوی اعظم عنوان کرد: رییس جمهوری آمریکا به صراحت اعلام کرد که هر چه قدر تحریم ها علیه ایران تشدید می شود مقاومت مردم ایران نیز افزایش می یابد.

وی ابراز داشت: هرگونه تحریم علیه کشور و ملت ایران نه تنها نفعی برای غربی ها ندارد بلکه به زیان آنان خواهد بود.

امام جمعه موقت یاسوج افزود: هدف اصلی باراک اوباما از کارشکنی و مانع تراشی در مذاکرات هسته ای ایران جلب حمایت دولتمردان رژیم صهیونیستی برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

موسوی اعظم گفت: ملت ایران دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای را حق مسلم خود دانسته و هرگز از آن دست برنمی دارند.

توافق هسته ای ایران دستاورد درایت رهبری و مسوولان است

امام جمعه موقت گچساران گفت: توافق هسته ای ایران دستاورد مهم درایت رهبر معظم انقلاب و مسوولان اجرایی کشور است.

حجت الاسلام پرویز خواجه زاده در خطبه های نماز جمعه گچساران با اشاره به اهمیت توافق هسته ای ایران در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، افزود: همسویی و اتفاق نظر مقام معظم رهبری با متولیان امر یک پیروزی تاریخی را در مذاکرات هسته ای با کشورهای عضو گروه 1+5 برای کشور و ملت ایران رقم زد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی مسوولان اجرایی ایران همواره بر استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای بوده و خواهد بود.
خواجه زاده اظهار کرد: جدیت و تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای به نتیجه مطلوب رساندن توافق هسته ای با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ستودنی و قابل تقدیر است.


انتهای پیام /ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.