حافظی با اشاره به پیگیری‌های شورای شهر تهران خبر داد:

اتمام تست مخازن اتوبوس های گازسوز تهران

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با پیگیری شورای شهر تهران تست مخازن 2 هزار و 196دستگاه اتوبوس گازسوز شهر تهران به اتمام رسید و مخازن غیر قابل استفاده معدوم شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از انجام تست ادواری مخازن CNG اتوبوس های گاز سوز شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران خبر داد و گفت: سال گذشته معاون شهردار تهران تردد 3 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز در شهر را به دلیل گذشتن زمان معاینه فنی به عنوان بمب های متحرک در سطح شهر عنوان کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری شورای شهر تهران اقداماتی برای تست مخازن CNG اتوبوس ها گازسوز در شهر آغاز شد که نتیجه آن معاینه دو هزار و 196 دستگاه اتوبوس گازسوز ناوگان اعم از خصوصی و دولتی است. از مجموع این تعداد، 626 دستگاه اتوبوس دولتی است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به عنوان مجری این طرح انتخاب شده بود، تصریح کرد: در اجرای این طرح از ظرفیت بازرسین مورد تایید موسسه استاندارد منطبق با ساز و کار قانونی بهره گرفته شد.

حافظی با اشاره به اینکه اجرای تست مخازن CNG اتوبوس های گاز سوز تهران با موفقیت به اتمام رسیده است، اظهار کرد: تمامی مخازن مردود شده بر روی اتوبوس ها تعویض و مخازن غیر قابل استفاده در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پروسه معدوم سازی با نظارت مجری مورد تایید موسسه استاندارد انجام شده است به طوری که 594 عدد مخزن معدوم شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار