عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی:

راه‌اندازی دکترای حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی مسکوت مانده است

اکبری گفت: با وجود آنکه خبرهای مربوط به دکترای حرفه‌ای رشته‌ فیزیوتراپی و درخواست انجمن پیرامون راه‌اندازی این دوره در رسانه‌ها مطرح شده است تا کنون از سوی وزارت بهداشت پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

محمد اکبری، عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود آنکه خبرهای مربوط به دکترای حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی و درخواست انجمن پیرامون برگزاری این دوره در رسانه‌ها مطرح شده است. از سوی وزارت بهداشت در این خصوص پاسخی دریافت نکرده‌ایم و هم‌اکنون منتظر پاسخ از سوی این وزارتخانه هستیم. 

وی در خصوص سبک زندگی امروز اظهار داشت: در سبک زندگی امروز فرد در حالت ثابتی در زمان طولانی به سر می‌برد به عنوان مثال فرد برای مدت زمان طولانی پشت میز می‌نشیند اینگونه افراد برای جلوگیری از ابتلا به عوارض آن هر 1 ساعت تا 1 ساعت و نیم به مدت 15 دقیقه وضعیت خود را تغییر دهد. 

عضو هیئت مدیره انجمن فیزیوتراپی ادامه داد: حالت سکون فرد در هنگام رانندگی یا پشت میز نشستن می‌تواند اثرات سویی چون بدشکلی ستون فقرات و شانه‌ها، را به همراه داشته باشد همچنین قرار نگرفتن فرد به مدت طولانی در این حالت ضعف مفرط عضلات بدن را ایجاد می‌کند. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار