رکن‌آبادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

صهیونیست‌ها خروج ذلت‌بار از لبنان را فراموش نکرده‌اند/ آزادی بخش‌های قابل توجهی از سوریه

سفیر سابق ایران در لبنان با اشاره به جوسازی‌ رژیم صهیونیستی درباره سوریه گفت: این جوسازی‌ها نوعی فرار به جلو و پوششی برای شکست‌های صهیونیست‌هاست و "حزب‌الله" و ارتش سوریه مناطق اشغالی را پس خواهند گرفت.

"غضنفر رکن‌آبادی" سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اینکه رسانه‌های صهیونیستی معتقدند "حزب‌الله" و "ارتش سوریه" نمی‌توانند مناطق اشغالی در "سوریه" را بازپس بگیرند، اظهارداشت: در ارتباط با "سوریه" این سخنان نوعی فرار به جلو بوده و پوششی برای شکست‌های صهیونیست‌هاست و "حزب‌الله" و "ارتش سوریه" مناطق اشغالی را بازپس خواهند گرفت.

صهیونیست‌ها خروج ذلت‌بار از لبنان را از یاد نبرده‌اند

وی با اشاره به اینکه در گذشته هم صهیونیست‌ها ادعا می‌کردند که لبنانی‌ها توان بازپس گیری مناطق اشغالی را از اسرائیل ندارند، یادآور شد: دیدیم که در سال 2000 افسران صهیونیست ذلیلانه و ذلت‌بار با چشمان گریان از اراضی لبنان خارج شدند.

شاهد آزاد شدن بخش‌های قابل توجهی از مناطق اشغالی به وسیله نیروهای مقاومت هستیم

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا با تقویت جریان‌های تفکیری به نظام مردمی سوریه ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: آن‌ها نه تنها توفیقی در سوریه بدست نیاوردند بلکه شاهد آزاد شدن بخش‌های قابل توجهی از مناطق اشغالی به وسیله نیروهای مقاومت هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار